Головне меню

ГОЛОВНА
Контакти та час роботи
Адміністративно-територіальний поділ
Графік прийому
План заходів
НОВИНИ, ОГОЛОШЕННЯ, ВІТАННЯ
Поточні новини та оголошення
Вітання
ІНВЕСТИЦІЇ
Інвестиційні пропозиції
Реалізовані проекти
ПРО РАЙОН
Символіка району
Карта району
Географічне положення
Господарський комплекс
Соціально - культурна сфера
Культурна спадщина і туризм
Діяльність УПА на території району
Видатні уродженці краю
Мистецька галерея
Поетична світлиця
Народні промисли
Корисна інформація
СТРУКТУРА РАДИ
Про раду
Керівництво
Виконавчий апарат
Депутатський корпус
Президія
Фракції та групи
Постійні депутатські комісії
Комунальне майно та комунальна власність
ДІЯЛЬНІСТЬ
План роботи ради
Депутатська діяльність
Діяльність комісій
Фінансові ресурси
Оголошення, тендерні пропозиції
Антикорупційна діяльність
Послуги та зразки документів
Комісія з питань поновлення прав реабілітованих
ДОКУМЕНТИ
Правова база діяльності районної ради
Регламент ради
Положення про президію
Положення про постійні депутатські комісії
Положення про відділи
Районні програми та бюджети
Порядок денний пленарних засідань
Проекти рішень
Рішення
Розпорядження
Положення про доступ до публічної інформації, форма запиту
Результати голосування
РЕГУЛЯТОРНІ АКТИ
План з підготовки регуляторних актів
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Звіти про відстеження результативності регуляторних актів
Перегляд регуляторних актів
ГО ТА ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ
Асоціація місцевих рад
Громадські організації
Політичні партії
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ХХІ сесія Жидачівської районної ради PDF Друк e-mail

29 листопада 2018 року відбулося засідання  ХХІ сесії  Жидачівської районної ради, в роботі якої взяло участь 24 депутати, голова райдержадміністрації Василь Татарин, керівники відділів і управлінь райдержадміністрації голови місцевих рад району.  Депутати хвилиною мовчання вшанували пам’ять усіх  хто загинув у зоні АТО, захищаючи Свободу, Гідність та Незалежність нашої Держави.

На сесії депутати прийняли рішення про мораторій на публічне використання російськомовного культурного продукту на території Жидачівського району, внесли зміни до «Комплексної програми соціальної підтримки окремих категорій громадян Жидачівського району на 2016-2019 роки», до рішення Жидачівської районної ради від 21 грудня 2017 року №269 «Про прийняття повноважень на здійснення окремих видатків Ходорівського міського бюджету, Гніздичівського селищного бюджету, Новострілищанського селищного бюджету», до показників районного бюджету на 2018 рік

Депутатами заслухано інформацію  про виконання районного бюджету за 9 місяців 2018 року, про результати діяльності Стрийської місцевої прокуратури на території Жидачівського району за 10 місяців 2018 року.

Депутати затвердили:

-   розпорядження голови Жидачівської райдержадміністрації щодо внесення змін до показників районного бюджету Жидачівського району на 2018 рік, видані у міжсесійний період:

-  план діяльності з підготовки проекту регуляторного акту на 2019 рік;

-  перелік об’єктів спільної власності територіальних громад району, що підлягають приватизації в 2019 році;

-  положення про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я Жидачівської районної ради Львівської області;

-  порядок утворення та положення про спостережну раду комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я Жидачівської районної ради Львівської області;

-   критерії, відповідно до яких утворення наглядової ради при комунальному некомерційному підприємстві охорони здоров’я Жидачівської районної ради Львівської області є обов’язковим;

-   положення про створення наглядової ради комунального некомерційного підприємства охорони здоров’я Жидачівської районної ради Львівської області

-  штатний розпис комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Жидачівської районної ради Львівської області.

На сесії прийнято звернення до Львівської обласної ради щодо фінансування відділення хронічного гемодіалізу КП „Стрийська районна лікарня”.

 
Консультація Міністра юстиції України PDF Друк e-mail

Доброго дня, пане Міністре! Скажіть, чи це правда, що з 1 грудня розмір аліментів збільшиться?

Соня Гук

Хочу поінформувати шановну читачку, що на початку липня ми домоглися прийняття другого пакету законів у рамках проекту Уряду та Мін’юсту #ЧужихДітейНеБуває. Новації цих законів покликані захистити економічні права найменших українців та убезпечити їх від можливого економічного насильства з боку дорослих.

Серед іншого ми прописали й норму, яка стосується підвищення мінімального розміру аліментів на одну дитину. Ця норма, як й інші положення пакету законів, почала діяти 28 серпня.

Який розмір аліментів запроваджується цим Законом?

Відповідно до прийнятих змін, мінімальний гарантований розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Однак ця сума може бути присуджена лише в тому випадку, коли у батька чи матері, які проживають окремо, не вистачає коштів для того, щоб платити більші аліменти.

Натомість, мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину прирівнюється до прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

З 28 серпня це стало:

  1. 1559 грн для дитини до 6 років,
  2. 1944 грн для дітей від 6 до 18 років.

З 1 грудня планується підняття відповідних сум до:

  1. 1626 грн для дітей менше 6 років,
  2. 2027 грн для дітей 6 років і старших.

Яким чином здійснюватиметься контроль за цільовим витрачанням аліментів?

Одне з важливих питань, які нам задавали як представники громадськості, так і депутати перед прийняттям другого пакету законів, стосувалося посилення контролю за використанням коштів. Адже багато хто побоювався, що сплачені аліменти можуть використовуватися не на потреби дитини.

Хочу наголосити, що орган опіки та піклування проводитиме регулярні інспекції батьків, з якими живуть діти і які, відповідно, отримують аліменти. Порядок та періодичність таких інспекцій визначатиметься Мінсоцполітики.

Окрім того, за заявою платника аліментів, який не має заборгованості зі сплати аліментів, інспекції можуть проводитися позапланово, але не більше за один раз на три місяці.

Також у законі ми передбачили санкції до того з батьків, котрий витрачає отримані кошти не на потреби дитини, зокрема, ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов'язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей тягне за собою попередження або накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Де можна отримати детальнішу консультацію по кожному конкретному випадку?

Для того, щоб отримати більш детальні консультації чи роз’яснення, слід звернутися до одного з наших центрів чи бюро безоплатної правової допомоги. Дізнатися, де розташовано найближчий з них можна на сайті http://legalaid.gov.ua/ua/ або за телефоном гарячої лінії: 0(800)213-103.

 
Заключна конференція по проекту «Промоція сакральної архітектури Жидачівського району» PDF Друк e-mail

IMG_0956_-_    20 листопада 2018 року в сесійній залі Жидачівської районної ради відбулася заключна конференція по проекту «Промоція сакральної архітектури Жидачівського району» за участю священиків району, депутатів районної ради, представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадських активістів.

Розпочався захід із спільної молитви. З вітальним словом до учасників конференції звернулися голова районної ради Ігор Кос та заступник голови райдержадміністрації Віра Корецька.

Проект «Промоція сакральної архітектури Жидачівського району», який реалізовувала Жидачівська районна рада в рамках Програми підтримки ініціатив місцевих карпатських громад  на протязі липня – листопада цього року, презентувала начальник відділу роботи з територіями, політичними партіями та громадськими організаціями районної ради, координатор проекту  Віра Янклевич.

Доктор географічних наук, доцент кафедри туризму Національного університету "Львівська політехніка" Тетяна Божук розповіла присутнім про храми релігійних громад Жидачівщини та їх туристичну привабливість, поділилася власними цікавими ідеями та напрацюваннями.

Велика увага на конференції приділялася питанням охорони і збереження дерев’яної сакральної архітектури.

Завідувач відділу охорони і популяризації культурної спадщини історико-культурного заповідника «Стільське городище», головний редактор журналу «Наша спадщина», член Національної спілки журналістів України Андрій Левик розповів про особливості проведення ремонтних та реставраційних робіт на об’єктах, які визнані пам’ятками архітектури.

О. Роман Дячишин, референт-секретар відділу архітектури, культури та сакрального мистецтва Стрийської єпархії УГКЦ  у своєму виступі зупинився на участі церкви у збереженні дерев’яної сакральної архітектури.

В роботі конференції також прийняли участь партнери Жидачівського району із Сяноцького повіту Республіки Польща, які мають великий досвід у питаннях збереження сакральної архітектури та використанні її для  потреб туристичної галузі.

Пйотр Мазур із відділу промоції Староства повітового в Сяноку поділитися напрацюваннями та досвідом Сяноцького повіту в цій галузі.

_DSC2464     _DSC2472     _DSC2491

 
Послуги онлайн: що варто знати PDF Друк e-mail

Міністерством юстиції України у сфері державної реєстрації запроваджено послуги, які можна отримати в електронній формі.

Що таке електронна послуга? Це  адміністративна або інша публічна послуга, що надається громадянину або юридичній особі в електронній формі, роз`яснив начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Тарас Грень.

ВАЖЛИВО: громадянин має змогу отримати послугу від держави  без особистого відвідування органів влади. 

Е-послуги надаються через Інтернет, тож вони доступні з дому чи офісу 24 години на добу та сім днів на тиждень. Таким чином, вони є зручнішими та швидшими за особисті візити та мінімізують ризики корупції.

В електронній системі Міністерства можна отримати відомості, які містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, зокрема:

Тарас Грень наголосив на тому, що ще однією електронною послугою Міністерства юстиції у сфері державної реєстрації є можливість:

Також, у Державному реєстрі друкованих ЗМІ та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності можна здійснити пошук друкованих засобів масової інформації, пошук громадських формувань та пошук громадських об'єднань.

За даними головного територіального управління юстиції у Львівській області

 
Маєте борг по заробітній платі - віддасте службовий автомобіль PDF Друк e-mail

Маєте борг по заробітній платі- віддасте службовий автомобіль !

Зі слів очільника Львівської юстиції Тараса Греня, на виконанні в Яворівському РВ ДВС ГТУЮ у Львівській області знаходиться зведене виконавче провадження про стягнення  з ДП «Екотрансенерго» коштів, в складі якого перебуває 104 виконавчих проваджень на суму 1453726 грн., в тому числі станом на 16.11.2018 р. в залишку перебувало 83 виконавчих документи про стягнення зарплати на суму 133550,00 грн.

 В ході примусового виконання зведеного виконавчого провадження накладено арешт та описано автомобіль ToyotaCamry, 2011 р.в., який було виставлено для реалізації через СЕТАМ. (лот 306399).

Даний автомобіль реалізовано згідно протоколу торгів №368172 від 08.11.2018 року, та 11.11.2018 року на депозитний рахунок відділу поступили кошти в сумі 370890,45 грн.

За рахунок виручених коштів повністю погашено залишок заборгованості по заробітній платі по всіх 83 виконавчих провадженнях в сумі 133550 грн, залишок вирученої суми перераховано в користь ДФС за вимогою про сплату єдиного соціального внеску.

Таким чином, в результаті вжитих державним виконавцем заходів в 2018 р. всього стягнуто заборгованості по заробітній платі по 83 виконавчих провадженнях на суму 1018227,09 грн.

 

За даними головного територіального управління юстиції у Львівській області

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 104