Головне меню

Как выбрать внешний диск. Внешний жесткий диск как выбрать самый подходящий. Какой внешний диск выбрать. Какой принтер выбрать. Какой выбрать лазерный принтер сегодня. Какой цветной принтер выбрать. Готовые программы на java. Изучаем java с нуля быстро. Как начать программировать на java. Бесплатные игры для планшетов android. Качественный samsung android планшет. Планшет android цена. Отдых в турции отели. Самый лучший отдых в турции. Отдых в турции отели цены. Wow дк гайд. Лучший wow фрост дк гайд. Wow дк танк гайд. Рабочие программы на языке python. Изучаем python с нуля. Язык python для начинающих. Бесплатые плагины для Joomla. Скачать joomla плагины бесплатно. Где скачать самые последние плагины на joomla.
ГОЛОВНА
Контакти та час роботи
Адміністративно-територіальний поділ
Графік прийому
План заходів
НОВИНИ, ОГОЛОШЕННЯ, ВІТАННЯ
Поточні новини та оголошення
Вітання
ІНВЕСТИЦІЇ
Інвестиційні пропозиції
Реалізовані проекти
ПРО РАЙОН
Символіка району
Карта району
Географічне положення
Господарський комплекс
Соціально - культурна сфера
Культурна спадщина і туризм
Діяльність УПА на території району
Видатні уродженці краю
Мистецька галерея
Поетична світлиця
Народні промисли
Корисна інформація
СТРУКТУРА РАДИ
Про раду
Керівництво
Виконавчий апарат
Депутатський корпус
Президія
Фракції та групи
Постійні депутатські комісії
Комунальне майно та комунальна власність
ДІЯЛЬНІСТЬ
План роботи ради
Депутатська діяльність
Діяльність комісій
Фінансові ресурси
Оголошення, тендерні пропозиції
Антикорупційна діяльність
Послуги та зразки документів
Комісія з питань поновлення прав реабілітованих
ДОКУМЕНТИ
Правова база діяльності районної ради
Регламент ради
Положення про президію
Положення про постійні депутатські комісії
Положення про відділи
Районні програми та бюджети
Порядок денний пленарних засідань
Проекти рішень
Рішення
Розпорядження
Положення про доступ до публічної інформації, форма запиту
Результати голосування
РЕГУЛЯТОРНІ АКТИ
План з підготовки регуляторних актів
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Звіти про відстеження результативності регуляторних актів
Перегляд регуляторних актів
ГО ТА ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ
Асоціація місцевих рад
Громадські організації
Політичні партії
ФОТОГАЛЕРЕЯ
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ PDF Друк e-mail

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Жидачівської районної ради

«Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів інших зелених насаджень за межами населених пунктів Жидачівського району»

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» розроблений з метою удосконалення порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району, у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідно до статті 2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» відносини в галузі охорони навколишнього природного середовища в Україні регулюються цим Законом, а також розробленими згідно з законодавством про надра, про охорону атмосферного повітря, про охорону та використання рослинного і тваринного світу, законодавством у сфері лісових, земельних, водних ресурсів та іншим. Відповідно до пункту 2) частини 1 статті 16 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (далі – Закон) на об'єктах благоустрою забороняється самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо. До об'єктів благоустрою населених пунктів згідно зі статтею 13 Закону належать території загального користування, а також інші території в межах населеного пункту.

Частиною 3 статті 28 Закону визначено, що видалення дерев, кущів, газонів та інших зелених насаджень здійснюється в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. У відповідності до цією норми постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №1045 затверджено Порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах. Тобто, нормативних документів, що регламентують порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників за межами населених пунктів, на даний час не розроблено, що дає підстави вважити буд-які дії щодо видалення зелених насаджень за межами населених пунктів такими, що не відповідають законодавству України. Основні напрямки на які проблема справляє вплив:

-покращення благоустрою Жидачівського району;

- уникнення незаконних дій при ліквідації аварійних ситуацій на інженерних мережах за межами населених пунктів на території Жидачівського району;

- уникнення незаконних дій при запобіганні виникнення надзвичайних ситуацій (подій), пов'язаних з забезпеченням безпечної життєдіяльності населення, в тому числі, безпеки дорожнього руху

- уникнення незаконних дій при ліквідація наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації на території району.

- вирішення питань списання та утилізації видалених дерев та кущів за межами населених пунктів району в межах чинного законодавства.

II. Цілі державного регулювання Введення в дію рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» надасть можливість тимчасово, до законодавчого врегулювання, встановити на території Жидачівського району порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів. Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» розроблений з метою:

- вдосконалення механізму регулювання відносин Жидачівської районної державної адміністрації з юридичними та фізичними особами, які видаляють зелені насадження; - створення умов для більш ефективного використання зелених насаджень у районі та запобігання безконтрольного видалення дерев;

- визначення порядку обстеження зелених насаджень та підготовки дозвільних документів на їх видалення.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей з наведенням аргументі щодо переваги обраного способу У ході підготовки проекту рішення було проведено моніторинг відповідних нормативних актів на предмет альтернативного врегулювання відносин з видалення зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району

Першим альтернативним способом є залишити врегулювання відносин з видалення зелених насаджень за межами населених лише діючими нормами законодавства. Проте, норми, які б встановлювали конкретний порядок видалення зелених насаджень за межами населених пунктів, суб'єктів, уповноважених приймати рішення про їх видалення та підстави для прийняття таких рішень, на сьогодні в діючому законодавстві відсутні. Відхиляємо цей спосіб, скільки не досягається поставлена мета. Другим альтернативним способом є введення в дію проекту рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району», яке надасть можливість тимчасово встановити порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників за межами населених пунктів на території Жидачівського району до законодавчого врегулювання зазначеного питання. Даний спосіб врегулювання проблеми видалення зелених насаджень за межами населених пунктів надасть можливість попередження виникнення аварійних ситуацій та забезпечить уникнення людських жертв під час падіння аварійних та сухостійних дерев. Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв'язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. У ньому чітко виписаний порядок видалення зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району. Затвердження такого регуляторного акту забезпечить поступове досягнення поставлених цілей, починаючи з дня його прийняття та дасть змогу більш успішно контролювати збереження зелених насаджень у районі.

IV. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

З набранням чинності рішення «Про тимчасовий порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» створюється правова основа для Жидачівської районної державної адміністрації, а також селищної і сільських рад району по здійсненню заходів з організації видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів, відповідно до зазначеного порядку.

V. Обгрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Впровадження тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району надає можливість забезпечити належний контроль за використанням зелених насаджень на території Жидачівського району.

VI. Очікувані результати прийняття акту Прийняття проекту надасть можливість забезпечити безпеку життєдіяльності населення Жидачівського району. Від впровадження регуляторного акту негативних результатів не очікується. Прийняття зазначеного рішення надасть змогу досягнути таких результатів:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Покращення благоустрою району. Забезпечення належного функціонування та стабільної роботи систем життєзабезпечення району за межами населених пунктів (ліній електромереж, телефонного зв’язку, газових, водопровідних, каналізаційних та тепломереж, автошляхів, польових доріг і т.п.).

Держава

Проект рішення Жидачівської районної ради «Про тимчасовий порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району”» спрямований на врегулювання зазначених вище проблем, так як Жидачівська районна державна адміністрація, селищна, сільські ради району отримають правову основу та порядок видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів.

Суб’єкти господарювання,

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Нормативно-правове забезпечення діяльності, пов’язаної з видаленням зелених насаджень з метою розвитку інфраструктури підприємств, забезпечення безпечних умов праці.

Суб’єкти господарювання та фізичні особи, які мають право надавати послуги по видаленню зелених насаджень згідно чинного законодавства України, отримують додатковий обсяг робіт

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави, громадян, суб'єктів господарювання

Сфера дії

Витрати

Вигоди

Держави

Пов’язані з оприлюдненням інформації щодо регуляторного акту

Створення правової основи для Жидачівської районної державної адміністрації, а також селищної, сільських рад району, по здійсненню видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев за межами населених пунктів.

Охорона зелених насаджень від несанкціонованого знищення.

Суб’єктів господарювання

Витрати на обстеження зелених насаджень, погодження актів та проектів рішень, видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів

Покращення умов для ведення бізнесу

Громадян

Не передбачаються.

Покращення благоустрою району.

Забезпечення належного функціонування населених пунктів району та забезпечення стабільної роботи систем життєзабезпечення (ліній електромереж, дротового радіомовлення, телефонного зв’язку).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту
Строк дії регуляторного акту не обмежений з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших причин.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акту -  Жидачівська районна державна адміністрація, селищна, сільські ради району отримають правову основу щодо порядку видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів;

- суб'єкти господарювання, та фізичні особи, які мають право надавати послуги по видаленню зелених насаджень, отримають додатковий обсяг робіт.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акту

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження. Базове відстеження буде проведено на етапі підготовки регуляторного акту. Повторне відстеження – через рік після введення в дію регуляторного акту. Метою повторного відстеження буде оцінка ступеня досягнення даним актом поставлених задач Періодичне відстеження (щорічно, один раз на рік) несе контрольну функцію з питань виконання та доцільності прийнятого регуляторного акту

 
ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проекту регуляторного акту PDF Друк e-mail

ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акту
Жидачівської районної ради

     Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Жидачівська районна рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» та аналізу регуляторного впливу шляхом розміщення на офіційному сайті Жидачівської районної ради та на офіційному сайті Жидачівської районної державної адміністрації.

    Зміст проекту: Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» розроблений з метою встановлення порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району, у відповідності до ст. 6 Закону України «Про рослинний світ», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

   Розробник проекту: Жидачівська районна державна адміністрація. Адреса: 81700, м.Жидачів, вул.Шашкевича,2 Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня опублікування проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

     Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу просимо надавати у письмовій формі: -  поштою за адресою:  81700, м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2.  Жидачівська районна державна адміністрація.  Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Контактні тел.: 31708

14.01.2019

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ № ___

від « ___» ______________ 201_

Про Тимчасовий порядок видалення
дерев, кущів та інших зелених насаджень
за межами населених пунктів на
території Жидачівського району

З метою забезпечення належного контролю за використанням об'єктів рослинного світу на території району, недопущення виникнення аварійних і надзвичайних ситуацій, спричинених падінням зелених насаджень за межами населених пунктів, керуючись ст. 6 Закону України "Про рослинний світ", ч. 2 ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійної комісії з питань районна рада вирішила:

1. Затвердити Тимчасовий порядок видалення дерев та кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачіського району (надалі – Порядок), що додається

2. Районній державній адміністрації забезпечити виконання даного рішення.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань розвитку агропромислового комплексу, земельних відносин і екології .

Голова районної ради І.Кос

П Р О Е К Т
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення 
Жидачівської районної ради
№___від___________201_

Тимчасовий порядок

видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району

І. Тимчасовий порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району (надалі – Порядок) визначає процедуру видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень (далі – зелені насадження) за межами населених пунктів на території Жидачівського району.

ІІ. Видалення зелених насаджень здійснюється у разі:

1) будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) житлових будинків, об'єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, благоустрою та інших об'єктів будівництва, що споруджуються за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету;

2) знесення аварійних, сухостійних і фаутних дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більш як 5 сантиметрів

3) ліквідації аварійної ситуації на інженерних мережах за межами населених пунктів на території Жидачівського району;

4) проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі, на трансформаторній підстанції і розподільному пункті системи енергопостачання, мережі водо-, теплопостачання та водовідведення, телекомунікаційній і кабельній електромережі, прибережних смугах та руслах річок, смугах відведення меліоративних каналів;

5) досягнення деревами вікової межі;

6) провадження господарської діяльності на території розсадників з вирощування декоративних дерев та кущів;

7) запобігання виникнення надзвичайних ситуацій (подій), пов'язаних з забезпеченням безпечної життєдіяльності населення, в тому числі, безпеки дорожнього руху;

8) відновлення світлового режиму в житловому приміщенні, що затіняється деревами;

9) ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації

ІІІ. Юридична чи фізична особа (далі - заявник) звертається до Жидачівської районної державної адміністрації (надалі – Компетентний орган) з заявою про необхідність видалення зелених насаджень з обгрунтуванням причин видалення. Розпорядженням голови районної державної адміністрації затверджується склад робочої комісії по обстеженню зелених насаджень (надалі – Комісія)

ІV. До складу Комісії включаються представники Компетентного органу, заявника, власника земельної ділянки (користувача), лісового господарства (за згодою), Держекоінспекції у Львівській області (за згодою), інших зацікавлених організацій (за згодою), відповідних селищної, сільських рад, в залежності від місця розташування зелених насаджень (за згодою).

Дата комісійного обстеження місць видалення зелених насаджень визначається головою Комісії та встановлюється не пізніше ніж на 10-й робочий день від дати подачі заяви про видалення зелених насаджень. Комісія визначає стан зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці та складає акт обстеження зелених насаджень (надалі – Акт), що підлягають видаленню за формою, що затверджена наказом Мінрегіона від 12.05.2009 № 127 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень».

Кількість примірників Актів відповідає кількості сторін (організації, установи, представник заявника тощо), залучених до проведення обстеження.

V. Голова Комісії в п'ятиденний термін від дати складання Акту подає голові районної державної адміністрації проект розпорядження про надання дозволу на видалення зелених насаджень, в якому зазначаються дані про кількість зелених насаджень, що підлягають видаленню.

Голова районної державної адміністрації здійснює розгляд зазначеного вище проекту розпорядження та, у разі його схвалення, підписує розпорядження не пізніше ніж у двотижневий термін після надходження зазначеного проекту.

VI. За результатами проведеної роботи з обстеження зелених насаджень спеціалістами лісового господарства складаються відповідні відомості та проводиться матеріально-грошова оцінка зелених насаджень.

VII. В свою чергу, заявник з метою отримання ордеру на видалення зелених насаджень (надалі – Ордер), повинен надати до райдержадміністрації копію договору з організацією-виконавцем робіт по видаленню зелених насаджень, Акту, що підтверджує необхідність видалення зелених насаджень, відповідних відомостей (перелікових, матеріально-грошової оцінки тощо), складених спеціалістами лісового господарства.

Підставою для проведення робіт по видаленню зелених насаджень за межами населених пунктів є Ордер за формою, що затверджена наказом Мінрегіона від 12.05.2009 № 127 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень» (крім випадків, передбачених пунктами 12,13 цього Порядку).

VIII. Для нормальної експлуатації ліній зв'язку й електропередач видалення зелених насаджень проводиться у відповідності до Правил охорони електричних мереж, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.1997 № 209 та Правил охорони ліній електрозв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.1996 № 135. При цьому видаленню підлягають одночасно усі або декілька сусідніх рядів дерев, крони яких розташовані поблизу проводів, з обов'язковим прибиранням залишків порубки за рахунок організації, що проводить видалення

IX. У разі надання заявником копій вище перелічених документів, райдержадміністрація надає заявнику копію розпорядження на видалення зелених насаджень та Ордер протягом трьох робочих днів, організації-виконавцю надається копія Ордеру.

X. У разі виявлення в процесі виконання робіт недоліків, вони підлягають усуненню виконавцем робіт.

XI. Сплата відновної вартості зелених насаджень у випадках, передбачених пунктом 2 цього Порядку, не проводиться

XII. У процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації, а також у разі, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров'ю громадян чи майну громадян та/або юридичних осіб, видалення зелених насаджень здійснюється негайно з подальшим оформленням акту обстеження відповідно до пункту 4 цього Порядку.

XIII. Видалення зелених насаджень на території меморіальних комплексів та кладовищах, розташованих за межами населеного пункту, здійснюється виконавчими комітетами селищної/сільських рад, на території яких розташовані таки об'єкти, на підставі розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації без сплати їх відновної вартості

Виконавчий комітет селищної/сільської ради укладає договір з виконавцем послуг про надання послуг з видалення зелених насаджень на території меморіальних комплексів та кладовищах, а також здійснює контроль за їх якісним проведенням.

XIV. Видалення зелених насаджень на земельній ділянці, яка перебуває у приватній власності, та на присадибній ділянці здійснюється за рішенням власника (користувача) земельної ділянки без сплати їх відновної вартості.

XV. Видалені дерева в обсязі ліквідної деревини, яка зазначена у відомості матеріально-грошової оцінки лісосіки, передається до закладів соціальної сфери Жидачівського району. За результатами виконаних заходів з проведення видалення зелених насаджень заявник надає до райдержадміністрації звіт щодо виконаних заходів з проведення видалення зелених насаджень з додаванням копії акту прийому-передачі ліквідної деревини до закладів соціальної сфери Жидачівського району.

 
Положення про порядок передачі в оренду комунального майна, що перебуває у власності територіальної PDF Друк e-mail

Повідомлення про оприлюднення

Положення про порядок передачі в оренду комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади Гніздичівської селищної ради

 

  Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань виконавчий комітет Гніздичівської селищної ради повідомляє про оприлюднення проекту рішення Гніздичівської селищної ради « «Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади Гніздичівської селищної ради».

Головним розробником проекту регуляторного акта є виконавчий комітет Гніздичівської селищної ради.

Мета проекту:

Основною метою проекту регуляторного акта є врегулювання процедури передачі в оренду комунального майна згідно діючим законодавством, а також у встановленні порядку надання дозволів закладам, установам та організаціям на укладання договорів оренди нерухомого майна та індивідуально визначеного майна.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення у письмовому та електронному вигляді за адресою:

- 81740, Львівська область, Жидачівський район, с.м.т. Гніздичів, вул. Грушевського, 7, виконавчий комітет Гніздичівської селищної ради або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Проект рішення та Положення тут....

 
Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села PDF Друк e-mail

ПОВІДОМЛЕННЯ

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконком Піддністрянської сільської ради повідомляє про оприлюднення з 11.09.2014 року на офіційному веб-сайті Жидачівської районної ради Львівської області та на інформаційному стенді Піддністрянської сільської ради Жидачівського району Львівської області регуляторного акту-проекту рішення Піддністрянської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села Піддністряни Жидачівського району Львівської області» для  аналізу регуляторного впливу про базове відстеження результативності з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних, юридичних осіб та їх об’єднань.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб їх об’єднань приймаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного акта.

            Поштова адреса розробника регуляторного акта до якого надсилається зауваження та пропозиції: Піддністрянська сільська рада, 81722, Львівська область, Жидачівський район,  с. Піддністряни,  вул. Ходорівська, 50.

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Піддністрянської сільської ради

Про затвердження Положення

про порядок списання майна, що належить до спільній власності

територіальної громади села Піддністряни Жидачівського району

Львіської області

З метою регулювання порядку списання комунального майна з балансу виконавчих органів сільської ради та сільських комунальних підприємств, установ, закладів, що перебувають у спільній власності територіальної громади мела Піддністряни, керуючись ст.ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада –

В И Р І Ш И Л А  :

  1. Затвердити Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села Піддністряни (додається).
  1. Ввести в дію Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села Піддністряни з моменту його затвердження.
  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на ______________________.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району

 

Це Положення розроблено відповідно до Господарського Кодексу України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007р. №1314 "Про затвердження Порядку списання об`єктів державної власності" з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання майна, що належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району, строк використання якого більше одного року, для установ, організацій, підприємств, які фінансуються з районного бюджету та за якими закріплено таке майно  на праві оперативного управління (надалі – установи).

1. З балансів установ, відповідно до вимог цього Положення, можуть бути списані матеріальні цінності:

а) необоротні активи – будинки та споруди, машини та обладнання, транспортні засоби, інструменти, прилади та інвентар, інші основні засоби (крім земельних ділянок та капітальних витрат на поліпшення земель), інші нематеріальні активи;

б) запаси – сировина і матеріали, обладнання, конструкції і деталі до установки, малоцінні та швидкозношувані предмети, медикаменти, продукти харчування, паливо, запасні частини до машин і обладнання, господарські матеріали і канцелярське приладдя, інші матеріали.

2.Необоротні матеріальні активи спеціального призначення списуються відповідно до положень законодавства, яке ураховує специфіку їх збереження, використання, списання, утилізації тощо.

3. Списанню підлягає майно, яке:

 а) не придатне для подальшого використання  (фізично зношене);

 б) виявлене в результаті інвентаризації як недостача;

 в) морально застаріле;

 г) пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення його є      неможливим або економічно недоцільним і воно не може бути реалізоване).

4.Списання з балансу установи матеріальних цінностей здійснюється шляхом їх:

- ліквідації (на підставі акта);

 - безоплатної передачі;

- відчуження майна (шляхом його продажу).

5. Списання майна з обліку внаслідок ліквідації на підставі акта про списання здійснюється за умови, що воно не може бути продане або безоплатно передане в установленому порядку та коли подальше використання цього майна неможливе або економічно недоцільне. Відчуження майна (шляхом його продажу) здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 N 803 "Про затвердження Порядку відчуження об`єктів державної власності" та Тимчасового порядку приватизації комунального майна районної ради, затвердженого  ХІІ сесією У скликання Жидачівської районної ради  №164 від 25.12.2007 року.

6. Для визначення непридатності майна і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту, а також для оформлення необхідної документації на його списання наказом керівника установи (балансоутримувача) створюється постійно діюча комісія у складі:

-  керівника або його заступника (голова комісії);

- головного бухгалтера або його заступника (в установах і організаціях, у яких штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, - особи, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);

 - керівників груп обліку (в установах, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями) або інших працівників бухгалтерії, які обліковують майно;

- працівників установи відповідного профілю або інших досвідчених працівників установи, які добре знають об`єкти, що підлягають списанню.

 Наказ про створення постійно діючої комісії поновлюється щороку або за потреби.

 Для участі в роботі комісії із встановлення непридатності майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій, запрошується представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, який додається до акта.

7. Постійно діюча комісія:

 а) проводить обстеження майна, що підлягає списанню, використовуючи при цьому необхідну технічну документацію (технічні паспорти, відомості дефектів та інші документи), а також дані бухгалтерського обліку, і встановлює можливість або неможливість відновлення і подальшого використання майна в даній установі та вносить пропозиції про його продаж, безоплатну передачу чи ліквідацію;

 б) установлює конкретні причини списання майна: фізичне зношення, моральне старіння, порушення нормальних умов експлуатації, пошкодження внаслідок аварії тощо;

в) установлює осіб, з вини яких трапився передчасний вихід майна з ладу (якщо таке є);

 г) установлює можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів від списаного майна і проводить їх оцінку;

 ґ) здійснює контроль за вилученням із списаного майна придатних вузлів, деталей та матеріалів із кольорових і дорогоцінних металів, визначає їх кількість, вагу та контролює їх здавання на відповідний склад;

 д) визначає вартість майна, що підлягає списанню внаслідок безоплатної передачі.

8. За результатами обстеження комісією у разі ліквідації складаються відповідні акти про списання майна. Типові форми і порядок їх складання затверджені наказом Головного управління Державного казначейства України та Державного комітету статистики України від 02.12.97 N 125/70 "Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів та Інструкції з їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.12.97 за N 612/2416, наказом Державного казначейства України від 18.12.2000 N 130 "Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2000 за N 962/5183, та наказом Міністерства фінансів України від 22.11.2004 N 732 "Про затвердження типових форм первинного обліку об`єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2004 за N 1580/10179, або можуть складатися акти довільної форми із зазначенням вичерпної інформації щодо його кількісних та якісних показників, а також причин вибуття (списання). В акті про списання детально висвітлюються причини вибуття об`єкта обліку, описується стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів та обґрунтовується недоцільність і неможливість їх відновлення.

При списанні з балансів установ майна, яке вибуло внаслідок непередбачених подій, до акта про списання додається копія акта про подію з поясненням причин, які викликали її, та вказуються заходи, прийняті щодо винних осіб.

 9. Якщо в результаті ліквідації майна окремі деталі, вузли, матеріали можуть бути використані чи підлягають передачі в установленому порядку, комісією додатково складається акт про оцінку такого майна.

 10. Складені комісією акти про списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження керівником установи  та  прийняття рішення районної ради  (в залежності від вартості майна відповідно до п.12 Положення). Відповідальність за достовірність наданої районній раді інформації покладається на керівника установи та членів комісії.

 11. Дозвіл на списання з балансу матеріальних цінностей надається керівником установи  або районною радою в залежності від вартості матеріальних цінностей.

12. Дозвіл на списання матеріальних цінностей з причин, вказаних в п.3 даного Положення  надається в такому порядку:

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі до 10 000 гривень - з дозволу керівника установи;

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі понад 10 000 гривень, а також нерухоме майно та транспортні засоби незалежно від вартості - з дозволу районної ради.

Для підготовки дозволу на списання до районної ради необхідно представити такі документи:

-звернення установи з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності списання майна;

-акт про списання матеріальних цінностей, складений комісією і затверджений керівником установи;

-відомість розрахунку вартості основних засобів, які підлягають списанню, згідно з даними бухгалтерського обліку;

-письмовий висновок (заключення, акт) спеціаліста організації, що здійснює технічне обслуговування (обстеження технічного стану) та ремонт матеріальних цінностей, або спеціаліста установи, з балансу якої списуються матеріальні цінності (в посадових обов’язках якого передбачено проведення таких робіт), про їх непридатність для подальшого використання, неможливість або економічну недоцільність проведення відновлювального ремонту;

-копія наказу керівника установи про створення постійно діючої комісії, завірена відповідальною особою;

-копія технічної документації (при наявності).

13. Недостача матеріальних цінностей, виявлена в результаті інвентаризації: понад норми природних втрат, втрати від псування, стихійного лиха (повені, пожежі та інше), а також, коли конкретні винуватці не встановлені (втрати від нерозкритих крадіжок тощо), списуються з балансів лише після ретельної перевірки дійсної відсутності винних осіб і вжиття потрібних заходів задля недопущення фактів у подальшому в такому порядку:

а) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму до 5000 гривень включно – з дозволу керівника установи;

б) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму понад 5000 гривень – з дозволу районної ради.

У документах, які установи подають для оформлення списання недостачі понад норми природних втрат і втрат від псування матеріальних цінностей, слід вказати заходи, яких вжито задля попередження таких втрат.

14. Списання з балансу установи основних засобів та інших необоротних активів (за винятком пошкоджених внаслідок аварії чи стихійного лиха, морально застарілих, фізично зношених та виявлених у результаті інвентаризації як недостача) до закінчення періоду нарахування зносу на них не може бути здійснено.

15. Списання майна проводиться за первісною вартістю або за відновлювальною вартістю (у разі проведення переоцінки майна).

При списанні майна, що було в експлуатації і на яке нараховано знос, у документах поряд з його первісною (відновлювальною) вартістю вказується сума нарахованого зносу.

16. Розбирання та демонтаж або знищення майна, яке втратило своє експлуатаційне призначення або стало непридатним, проводяться тільки після затвердження у встановленому порядку акта про списання. Демонтаж, розбирання та списання з балансу майна, відповідно до цього Положення, здійснюється безпосередньо установою, на балансі якої обліковується це майно. .

17. Усі деталі, вузли і агрегати розібраного та демонтованого майна, які придатні для ремонту іншого майна, а також матеріали, отримані від його ліквідації, оприбутковуються на відповідних субрахунках бухгалтерського обліку, а непридатні деталі та матеріали оприбутковуються як інші матеріали і підлягають обов`язковій здачі установі, що займається збором такої сировини.

Обов`язковій здачі підлягають деталі та вузли, виготовлені із кольорових металів, які не використовуються в даній установі для ремонту машин, інструментів, приладів, обладнання тощо.

18. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб`єктам господарювання, що займаються збиранням та первинною обробкою брухту і відходів дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

Забороняється знищувати, викидати, здавати в лом майно, що містить дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього вилучення і одночасного оприбуткування цінних деталей.

19. Посадові особи, які не вжили необхідних заходів для належного забезпечення утримання та збереження майна, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

Відшкодування сум збитків здійснюється відповідно до Закону України "Про визначення розміру збитків, завданих підприємству, установі, організації розкраданням, знищенням (псуванням), недостачею або втратою дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та валютних цінностей" та Постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.96 №116 "Про затвердження Порядку визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей".

20. Установи, яким надано дозвіл на списання матеріальних цінностей згідно з цим Положенням, зобов’язані письмово у місячний термін повідомити про списання Жидачівську  районну раду.

21. Керівники установ є відповідальними за дотримання порядку списання майна.

22.Виконавчий апарат районної ради забезпечує внесення змін до переліку об*єктів, які перебувають в спільній власності територіальних громад району.


 
Про встановлення тарифів на ЖКГ на території Журавнівської селищної ради PDF Друк e-mail

 

10010_018

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 3