Головне меню

Таблетки для похудения эффективные. Эффективные зеленые таблетки для похудения. Таблетки для похудения отзывы цена. Сердечная недостаточность симптомы. Бывает ли острое сердечное недостаточность. Острая сердечная недостаточность причины. Народное лечение гипертонии. Лучшие методы лечения гипертонии. Артериальная гипертония лечение. Методы лечения алкогольной зависимости. Лечение алкогольной зависимости в домашних условиях. Быстрое лечение алкогольной зависимости отзывы. Мужское бесплодие причины. Важные бесплодие причины лечение. Психологические причины бесплодия. Ринопластика до и после. Сколько стоит ринопластика в россии. Рнопластика кончика носа. Сделать пластическую операцию. Где сделать пластическая операция лица. Сколько стоит пластическая операция. Лечение артериальной гипертензии. Артериальная гипертензия рекомендации от доктора. Артериальная гипертензия степени риска.
ГОЛОВНА
Контакти та час роботи
Адміністративно-територіальний поділ
Графік прийому
План заходів
НОВИНИ, ОГОЛОШЕННЯ, ВІТАННЯ
Поточні новини та оголошення
Вітання
ІНВЕСТИЦІЇ
Інвестиційні пропозиції
Реалізовані проекти
ПРО РАЙОН
Символіка району
Карта району
Географічне положення
Господарський комплекс
Соціально - культурна сфера
Культурна спадщина і туризм
Діяльність УПА на території району
Видатні уродженці краю
Мистецька галерея
Поетична світлиця
Народні промисли
Корисна інформація
СТРУКТУРА РАДИ
Про раду
Керівництво
Виконавчий апарат
Депутатський корпус
Президія
Фракції та групи
Постійні депутатські комісії
Комунальне майно та комунальна власність
ДІЯЛЬНІСТЬ
План роботи ради
Депутатська діяльність
Діяльність комісій
Фінансові ресурси
Оголошення, тендерні пропозиції
Антикорупційна діяльність
Послуги та зразки документів
Комісія з питань поновлення прав реабілітованих
ДОКУМЕНТИ
Правова база діяльності районної ради
Регламент ради
Положення про президію
Положення про постійні депутатські комісії
Положення про відділи
Районні програми та бюджети
Порядок денний пленарних засідань
Проекти рішень
Рішення
Розпорядження
Положення про доступ до публічної інформації, форма запиту
Результати голосування
РЕГУЛЯТОРНІ АКТИ
План з підготовки регуляторних актів
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Звіти про відстеження результативності регуляторних актів
Перегляд регуляторних актів
ГО ТА ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ
Асоціація місцевих рад
Громадські організації
Політичні партії
ФОТОГАЛЕРЕЯ
Положення про порядок передачі в оренду комунального майна, що перебуває у власності територіальної PDF Друк e-mail

Повідомлення про оприлюднення

Положення про порядок передачі в оренду комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади Гніздичівської селищної ради

 

  Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань виконавчий комітет Гніздичівської селищної ради повідомляє про оприлюднення проекту рішення Гніздичівської селищної ради « «Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади Гніздичівської селищної ради».

Головним розробником проекту регуляторного акта є виконавчий комітет Гніздичівської селищної ради.

Мета проекту:

Основною метою проекту регуляторного акта є врегулювання процедури передачі в оренду комунального майна згідно діючим законодавством, а також у встановленні порядку надання дозволів закладам, установам та організаціям на укладання договорів оренди нерухомого майна та індивідуально визначеного майна.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення у письмовому та електронному вигляді за адресою:

- 81740, Львівська область, Жидачівський район, с.м.т. Гніздичів, вул. Грушевського, 7, виконавчий комітет Гніздичівської селищної ради або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Проект рішення та Положення тут....

 
Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села PDF Друк e-mail

ПОВІДОМЛЕННЯ

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконком Піддністрянської сільської ради повідомляє про оприлюднення з 11.09.2014 року на офіційному веб-сайті Жидачівської районної ради Львівської області та на інформаційному стенді Піддністрянської сільської ради Жидачівського району Львівської області регуляторного акту-проекту рішення Піддністрянської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села Піддністряни Жидачівського району Львівської області» для  аналізу регуляторного впливу про базове відстеження результативності з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних, юридичних осіб та їх об’єднань.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб їх об’єднань приймаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного акта.

            Поштова адреса розробника регуляторного акта до якого надсилається зауваження та пропозиції: Піддністрянська сільська рада, 81722, Львівська область, Жидачівський район,  с. Піддністряни,  вул. Ходорівська, 50.

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Піддністрянської сільської ради

Про затвердження Положення

про порядок списання майна, що належить до спільній власності

територіальної громади села Піддністряни Жидачівського району

Львіської області

З метою регулювання порядку списання комунального майна з балансу виконавчих органів сільської ради та сільських комунальних підприємств, установ, закладів, що перебувають у спільній власності територіальної громади мела Піддністряни, керуючись ст.ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада –

В И Р І Ш И Л А  :

  1. Затвердити Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села Піддністряни (додається).
  1. Ввести в дію Положення про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальної громади села Піддністряни з моменту його затвердження.
  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на ______________________.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району

 

Це Положення розроблено відповідно до Господарського Кодексу України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007р. №1314 "Про затвердження Порядку списання об`єктів державної власності" з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання майна, що належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району, строк використання якого більше одного року, для установ, організацій, підприємств, які фінансуються з районного бюджету та за якими закріплено таке майно  на праві оперативного управління (надалі – установи).

1. З балансів установ, відповідно до вимог цього Положення, можуть бути списані матеріальні цінності:

а) необоротні активи – будинки та споруди, машини та обладнання, транспортні засоби, інструменти, прилади та інвентар, інші основні засоби (крім земельних ділянок та капітальних витрат на поліпшення земель), інші нематеріальні активи;

б) запаси – сировина і матеріали, обладнання, конструкції і деталі до установки, малоцінні та швидкозношувані предмети, медикаменти, продукти харчування, паливо, запасні частини до машин і обладнання, господарські матеріали і канцелярське приладдя, інші матеріали.

2.Необоротні матеріальні активи спеціального призначення списуються відповідно до положень законодавства, яке ураховує специфіку їх збереження, використання, списання, утилізації тощо.

3. Списанню підлягає майно, яке:

 а) не придатне для подальшого використання  (фізично зношене);

 б) виявлене в результаті інвентаризації як недостача;

 в) морально застаріле;

 г) пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення його є      неможливим або економічно недоцільним і воно не може бути реалізоване).

4.Списання з балансу установи матеріальних цінностей здійснюється шляхом їх:

- ліквідації (на підставі акта);

 - безоплатної передачі;

- відчуження майна (шляхом його продажу).

5. Списання майна з обліку внаслідок ліквідації на підставі акта про списання здійснюється за умови, що воно не може бути продане або безоплатно передане в установленому порядку та коли подальше використання цього майна неможливе або економічно недоцільне. Відчуження майна (шляхом його продажу) здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 N 803 "Про затвердження Порядку відчуження об`єктів державної власності" та Тимчасового порядку приватизації комунального майна районної ради, затвердженого  ХІІ сесією У скликання Жидачівської районної ради  №164 від 25.12.2007 року.

6. Для визначення непридатності майна і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту, а також для оформлення необхідної документації на його списання наказом керівника установи (балансоутримувача) створюється постійно діюча комісія у складі:

-  керівника або його заступника (голова комісії);

- головного бухгалтера або його заступника (в установах і організаціях, у яких штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, - особи, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);

 - керівників груп обліку (в установах, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями) або інших працівників бухгалтерії, які обліковують майно;

- працівників установи відповідного профілю або інших досвідчених працівників установи, які добре знають об`єкти, що підлягають списанню.

 Наказ про створення постійно діючої комісії поновлюється щороку або за потреби.

 Для участі в роботі комісії із встановлення непридатності майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій, запрошується представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, який додається до акта.

7. Постійно діюча комісія:

 а) проводить обстеження майна, що підлягає списанню, використовуючи при цьому необхідну технічну документацію (технічні паспорти, відомості дефектів та інші документи), а також дані бухгалтерського обліку, і встановлює можливість або неможливість відновлення і подальшого використання майна в даній установі та вносить пропозиції про його продаж, безоплатну передачу чи ліквідацію;

 б) установлює конкретні причини списання майна: фізичне зношення, моральне старіння, порушення нормальних умов експлуатації, пошкодження внаслідок аварії тощо;

в) установлює осіб, з вини яких трапився передчасний вихід майна з ладу (якщо таке є);

 г) установлює можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів від списаного майна і проводить їх оцінку;

 ґ) здійснює контроль за вилученням із списаного майна придатних вузлів, деталей та матеріалів із кольорових і дорогоцінних металів, визначає їх кількість, вагу та контролює їх здавання на відповідний склад;

 д) визначає вартість майна, що підлягає списанню внаслідок безоплатної передачі.

8. За результатами обстеження комісією у разі ліквідації складаються відповідні акти про списання майна. Типові форми і порядок їх складання затверджені наказом Головного управління Державного казначейства України та Державного комітету статистики України від 02.12.97 N 125/70 "Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів та Інструкції з їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.12.97 за N 612/2416, наказом Державного казначейства України від 18.12.2000 N 130 "Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2000 за N 962/5183, та наказом Міністерства фінансів України від 22.11.2004 N 732 "Про затвердження типових форм первинного обліку об`єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2004 за N 1580/10179, або можуть складатися акти довільної форми із зазначенням вичерпної інформації щодо його кількісних та якісних показників, а також причин вибуття (списання). В акті про списання детально висвітлюються причини вибуття об`єкта обліку, описується стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів та обґрунтовується недоцільність і неможливість їх відновлення.

При списанні з балансів установ майна, яке вибуло внаслідок непередбачених подій, до акта про списання додається копія акта про подію з поясненням причин, які викликали її, та вказуються заходи, прийняті щодо винних осіб.

 9. Якщо в результаті ліквідації майна окремі деталі, вузли, матеріали можуть бути використані чи підлягають передачі в установленому порядку, комісією додатково складається акт про оцінку такого майна.

 10. Складені комісією акти про списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження керівником установи  та  прийняття рішення районної ради  (в залежності від вартості майна відповідно до п.12 Положення). Відповідальність за достовірність наданої районній раді інформації покладається на керівника установи та членів комісії.

 11. Дозвіл на списання з балансу матеріальних цінностей надається керівником установи  або районною радою в залежності від вартості матеріальних цінностей.

12. Дозвіл на списання матеріальних цінностей з причин, вказаних в п.3 даного Положення  надається в такому порядку:

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі до 10 000 гривень - з дозволу керівника установи;

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі понад 10 000 гривень, а також нерухоме майно та транспортні засоби незалежно від вартості - з дозволу районної ради.

Для підготовки дозволу на списання до районної ради необхідно представити такі документи:

-звернення установи з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності списання майна;

-акт про списання матеріальних цінностей, складений комісією і затверджений керівником установи;

-відомість розрахунку вартості основних засобів, які підлягають списанню, згідно з даними бухгалтерського обліку;

-письмовий висновок (заключення, акт) спеціаліста організації, що здійснює технічне обслуговування (обстеження технічного стану) та ремонт матеріальних цінностей, або спеціаліста установи, з балансу якої списуються матеріальні цінності (в посадових обов’язках якого передбачено проведення таких робіт), про їх непридатність для подальшого використання, неможливість або економічну недоцільність проведення відновлювального ремонту;

-копія наказу керівника установи про створення постійно діючої комісії, завірена відповідальною особою;

-копія технічної документації (при наявності).

13. Недостача матеріальних цінностей, виявлена в результаті інвентаризації: понад норми природних втрат, втрати від псування, стихійного лиха (повені, пожежі та інше), а також, коли конкретні винуватці не встановлені (втрати від нерозкритих крадіжок тощо), списуються з балансів лише після ретельної перевірки дійсної відсутності винних осіб і вжиття потрібних заходів задля недопущення фактів у подальшому в такому порядку:

а) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму до 5000 гривень включно – з дозволу керівника установи;

б) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму понад 5000 гривень – з дозволу районної ради.

У документах, які установи подають для оформлення списання недостачі понад норми природних втрат і втрат від псування матеріальних цінностей, слід вказати заходи, яких вжито задля попередження таких втрат.

14. Списання з балансу установи основних засобів та інших необоротних активів (за винятком пошкоджених внаслідок аварії чи стихійного лиха, морально застарілих, фізично зношених та виявлених у результаті інвентаризації як недостача) до закінчення періоду нарахування зносу на них не може бути здійснено.

15. Списання майна проводиться за первісною вартістю або за відновлювальною вартістю (у разі проведення переоцінки майна).

При списанні майна, що було в експлуатації і на яке нараховано знос, у документах поряд з його первісною (відновлювальною) вартістю вказується сума нарахованого зносу.

16. Розбирання та демонтаж або знищення майна, яке втратило своє експлуатаційне призначення або стало непридатним, проводяться тільки після затвердження у встановленому порядку акта про списання. Демонтаж, розбирання та списання з балансу майна, відповідно до цього Положення, здійснюється безпосередньо установою, на балансі якої обліковується це майно. .

17. Усі деталі, вузли і агрегати розібраного та демонтованого майна, які придатні для ремонту іншого майна, а також матеріали, отримані від його ліквідації, оприбутковуються на відповідних субрахунках бухгалтерського обліку, а непридатні деталі та матеріали оприбутковуються як інші матеріали і підлягають обов`язковій здачі установі, що займається збором такої сировини.

Обов`язковій здачі підлягають деталі та вузли, виготовлені із кольорових металів, які не використовуються в даній установі для ремонту машин, інструментів, приладів, обладнання тощо.

18. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб`єктам господарювання, що займаються збиранням та первинною обробкою брухту і відходів дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

Забороняється знищувати, викидати, здавати в лом майно, що містить дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього вилучення і одночасного оприбуткування цінних деталей.

19. Посадові особи, які не вжили необхідних заходів для належного забезпечення утримання та збереження майна, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

Відшкодування сум збитків здійснюється відповідно до Закону України "Про визначення розміру збитків, завданих підприємству, установі, організації розкраданням, знищенням (псуванням), недостачею або втратою дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та валютних цінностей" та Постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.96 №116 "Про затвердження Порядку визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей".

20. Установи, яким надано дозвіл на списання матеріальних цінностей згідно з цим Положенням, зобов’язані письмово у місячний термін повідомити про списання Жидачівську  районну раду.

21. Керівники установ є відповідальними за дотримання порядку списання майна.

22.Виконавчий апарат районної ради забезпечує внесення змін до переліку об*єктів, які перебувають в спільній власності територіальних громад району.


 
Про встановлення тарифів на ЖКГ на території Журавнівської селищної ради PDF Друк e-mail

 

10010_018

 
Положення про порядок надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами PDF Друк e-mail
                                                                                                                       Затверджено

рішенням Жидачівської районної ради

                                                                                                             від 28.03.2013 року №289

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок надання матеріальних допомог

малозабезпеченим громадянам району

депутатами Жидачівської районної ради

 

Положення про порядок надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради розроблене відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», Бюджетного Кодексу України та нормативно-правових актів України.

Дане положення визначає порядок надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради.

1. Загальні положення

1.1. Матеріальна допомога малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради (далі - допомога) може надаватись громадянам, які проживають на території Жидачівського району.

1.2.Допомога надається малозабезпеченим громадянам (пенсіонерам, інвалідам), батькам багатодітних та неповних сімей, дітям-сиротам, опікунам над недієздатними особами, іншим категоріям населення. Така допомога може бути надана громадянам, які постраждали від стихійного лиха (удару блискавки, повені, урагану, пожежі тощо) або тимчасово потрапили в складне матеріальне становище (тяжке тривале захворювання, хірургічна операція, каліцтво тощо).

1.3.Допомога надається у розмірі, не більше 500,0грн. одному і тому ж громадянину один раз на рік. При необхідності кілька депутатів мають право об’єднувати свої суми одному заявнику.

1.4. У разі необхідності надання більшої суми  коштів громадянину рішення приймає сесія районної ради.

2. Порядок забезпечення надання допомоги

 

2.1. Загальна сума коштів для надання допомоги визначається щорічно районною радою при прийнятті районного бюджету або внесенні змін до нього.

2.2. Кожен депутат районної ради для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам, виборцям мають у своєму розпорядженні на рік кошти в сумі 2000грн (суми уточнюються кожного фінансового року). 

2.3. Допомога може надаватись тільки на підставі письмової заяви громадянина до депутата районної ради з проханням про надання матеріальної допомоги. У заяві вказується прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання, телефон особовий рахунок для одержання коштів та причини звернення.

2.4. До заяви додаються:

-             довідка про склад сім'ї (оригінал);

-             акт обстеження матеріально-побутових умов заявника, в якому вказати його матеріальний стан та необхідність допомоги. Акт мас бути підписаний членами комісії (відповідної місцевої ради), які провели перевірку та завірений печаткою місцевої ради (оригінал);

- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або довідка з податкового органу про те що такий номер не присвоювався (копія);

- копія паспорту;

- довідка з медичного закладу про необхідність лікування (в разі потреби);

- працюючі громадяни надавають довідку про розмір нарахованої заробітної плати за попередні шість місяців перед зверненням,  пенсіонери довідку із управління Пенсійного фонду про розмір пенсії,  особи, які перебувають на обліку у центрі зайнятості довідка про розмір допомоги по безробіттю,  безробітні - копію трудової книжки.

- довідка відповідних органів про те, що громадяни потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо.

2.5.Депутат районної ради подає письмове звернення (висновок) голові районної ради про надання разової грошової допомоги громадянам, в якому вказує прізвище, ім'я, по батькові цих громадян, ідентифікаційний номер та суму допомоги кожному громадянину згідно додатку.

2.6.  Відповідальним працівником  виконавчого апарату районної ради здійснює перевірку та комплектацію необхідних документів поданих депутатом районної ради для отримання громадянами матеріальної допомоги відповідно до п. 2.4. даного Положення. Після цього повний комплект документів реєструється в окремому журналі та надається для попереднього розгляду керуючому справами районної ради, який доручає підготувати проект розпорядження в межах помісячного плану асигнувань, затвердженого для надання матеріальних допомог.

2.7.Після прийняття розпорядження головою районної ради, а в разі його відсутності – заступником голови, розпорядження подається в управління праці та соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації, а  документи, які подані депутатом районної ради передаються на зберігання в організаційно-господарський відділ районної ради.

 2.8.У випадках неприйняття рішення районної ради щодо визначення суми коштів для кожного депутата грошової допомоги громадянам або повного використання цієї суми, депутати ради повідомляють про це громадянам.

2.9. У випадку дострокового припинення повноважень депутата районної ради право на використання коштів, нерозподілених попереднім депутатом, переходить до депутата, який за рішенням районної виборчої комісії з виборів депутатів районної ради  визнаний депутатом районної ради;

2.10. Залишок невикористаних коштів станом на 15 грудня  поточного року може бути використаний за розпорядженням голови районної ради для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та іншим категоріям населення району.

2.11 Кошти, передбачені для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам району не можуть використовуватися для іншої мети.

 

3. Механізм одержання допомоги.

3.1.Фінансування видатків на виплату матеріальних допомог проводиться з районного бюджету через головного розпорядника коштів управління праці та соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації за розпорядженням голови Жидачівської районної ради після відповідного подання депутата районної ради. Кошти скеровуються на виділення матеріальної допомоги окремим категоріям громадян вказаних в п.п.1.3. даного Положення.

3.2. Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації здійснює виплати через поштові відділення зв’язку або карткові рахунки банківських установ та повідомляє про це районну раду. Поштові затрати враховуються в загальну суму допомоги.

3.3. Облік коштів фонду ведеться управління праці та соціального захисту населення Жидачівської  райдержадміністрації та апаратом районної  ради.

4.Заключні положення

4.1.  Контроль за використанням коштів фонду депутата районної ради здійснює постійна комісія районної ради з питань з питань бюджету та фінансової політики 

  Заступник голови ради                                        М. Стеців                                                                                  


Додаток до Положення

 

 

Д Е П У ТА Т

Жидачівської районної ради

«___» __________ 20____ року

письмове звернення (В И С Н О В О К)

Розглянувши матеріали, представлені громадянином /громадянкою/ _______________________________________________________________ жителькою __________________________приймаю рішення про надання адресної грошової допомоги _________________________________________ з фонду депутата районної ради в сумі _________  грн.. з метою_________________________________

Додатки на ________ арк.

Депутат районної ради                          /прізвище, імя, по - батькові

 
 

   

 

 
Аналіз регуляторного впливу PDF Друк e-mail

 Аналіз регуляторного впливу

проекту регуляторного акту рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Положення про порядок надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради”

1.Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

На теперішній час в районі є громадяни, які перебувають у складних життєвих обставинах, що об’єктивно порушує нормальну життєдіяльність особи, наслідки яких не можуть подолати самостійно (інвалідність, часткова втрата рухової активності у зв’язку зі старістю або станом здоров’я, самотність, безпритульність, відсутність житла, малозабезпеченість, стихійне лихо, катастрофа тощо) Даний регуляторний акт розроблений з метою визначення порядку надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради.

 2.Цілі державного регулювання.

Проект даного акту забезпечує виконання таких законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України „Про статус депутатів місцевих рад” та ряд інших законів і нормативно-правових актів України.

Проект акта розроблено з ціллю визначення:

- переліку документів, які необхідно подати заявнику для отримання матеріальної допомоги на безповоротній основі, за рахунок коштів районного бюджету;

- механізму надання матеріальної допомоги на безповоротній основі;

- цей проект регуляторного акта має сприяти частково розв’язанню проблем, зазначених в попередньому розділі Аналізу регуляторного впливу.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Положення розроблено районною радою з метою впорядкування, досконалості та прозорості надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради

4. Механізм реалізації мети.

Допомога надається депутатами районної ради малозабезпеченим непрацездатним громадянам (пенсіонерам, інвалідам), батькам багатодітних та неповних сімей, дітям-сиротам, опікунам над недієздатними особами, іншим категоріям населення, громадянам, які постраждали від стихійного лиха (удару блискавки, повені, урагану, пожежі тощо) або тимчасово потрапили в складне матеріальне становище (важке тривале захворювання, хірургічна операція, каліцтво тощо). Депутат районної ради подає письмове звернення (висновок) голові районної ради про надання разової грошової допомоги громадянам, в якому вказує прізвище, ім'я, по батькові цих громадян, ідентифікаційний номер, суму допомоги кожному громадянину та необхідні документи.

5. Обґрунтування можливостей досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого проекту регуляторного акту та оцінки можливості проведення і виконання вимог регуляторного акту.

Проектом  рішення пропонується встановити:

- перелік документів, які необхідно подати заявнику для отримання матеріальної допомоги на безповоротній основі за рахунок коштів районного бюджету.

- порядок розгляду документів заявника, який звернувся за отриманням матеріальної допомоги на  безповоротній основі. 

- механізм надання фінансової допомоги на  безповоротній основі.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акту

Часткове покращення умов життя соціально незахищених груп населення району, стану здоров’я окремих громадян та матеріально-побутових умов проживання сімей.

7. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений, із можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, інших необхідних випадках.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Кількість виявлених осіб, які звернулися за допомогою;

Кількість отриманих скарг, зауважень, пропозицій від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державними і недержавними установами та закладами, громадськими організаціями з питань, щодо організації забезпечення реалізації надання матеріальної допомоги жителям району

9. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Жидачівською районною радою

Строки проведення відстеження:

Базове відстеження проводиться до дня набрання чинності регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності здійснюється через рік з дня набрання чинності регуляторним актом, але не пізніше двох років. Тобто повторне відстеження проводиться через рік після проведення базового.

Якщо строк дії регуляторного акта становить один рік або менше року, то повторне відстеження результативності здійснюється за 3 місяці до дня закінчення визначеного строку, але не пізніше дня закінчення строку дії регуляторного акта.

Періодичне відстеження проводиться один раз на три роки.

Метод проведення відстеження результативності:      

   Застосовується – статистичний метод.

Інформація для відстеження результативності регуляторного акта буде використовуватися із таких джерел як:

-   документообіг, який ведеться у районній раді зокрема, «Журнал реєстрації заяв про надання матеріальних допомог”,  «Журнал обліку надання матеріальних допомог ».

 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2