Головне меню

Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
ГОЛОВНА
Контакти та час роботи
Адміністративно-територіальний поділ
Графік прийому
План заходів
НОВИНИ, ОГОЛОШЕННЯ, ВІТАННЯ
Поточні новини та оголошення
Вітання
ІНВЕСТИЦІЇ
Інвестиційні пропозиції
Реалізовані проекти
Карпати - країна мігруючих риб
ПРО РАЙОН
Символіка району
Карта району
Географічне положення
Господарський комплекс
Соціально - культурна сфера
Культурна спадщина і туризм
Діяльність УПА на території району
Видатні уродженці краю
Мистецька галерея
Поетична світлиця
Народні промисли
Корисна інформація
СТРУКТУРА РАДИ
Про раду
Керівництво
Виконавчий апарат
Депутатський корпус
Президія
Фракції та групи
Постійні депутатські комісії
Комунальне майно та комунальна власність
ДІЯЛЬНІСТЬ
План роботи ради
Депутатська діяльність
Діяльність комісій
Фінансові ресурси
Оголошення, тендерні пропозиції
Антикорупційна діяльність
Послуги та зразки документів
Комісія з питань поновлення прав реабілітованих
ДОКУМЕНТИ
Правова база діяльності районної ради
Регламент ради
Положення про президію
Положення про постійні депутатські комісії
Положення про відділи
Районні програми та бюджети
Порядок денний пленарних засідань
Проекти рішень
Рішення
Розпорядження
Положення про доступ до публічної інформації, форма запиту
Результати голосування
РЕГУЛЯТОРНІ АКТИ
План з підготовки регуляторних актів
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Звіти про відстеження результативності регуляторних актів
Перегляд регуляторних актів
ГО ТА ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ
Асоціація місцевих рад
Громадські організації
Політичні партії
ФОТОГАЛЕРЕЯ

Карпати - країна мігруючих риб

logo_PlByUa

Вибір мови

Аналіз регуляторного впливу проекту регуляторного акта PDF Друк e-mail

Аналіз регуляторного впливу

проекту регуляторного акта  «Положення про порядок списання майна, що перебуває в  спільній власності територіальних громад Жидачівського району»

Регуляторний орган: Жидачівська районна рада  Львівської області

Розробник документа:  робоча група районної ради

Відповідальна особа:  Гук Надія Семенівна

Контактний телефон : е-mail  31970, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

Даний регуляторний акт розроблений з метою встановлення єдиних вимоги до порядку списання суб`єктами господарювання об’єктів спільної власності територіальних громад Жидачівського району

2. Цілі державного регулювання

Цілями регуляторного акту є списання майна:

- яке належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району та закріплене за суб'єктами господарювання на праві господарського відання  або на праві оперативного управління чи  майна переданого в оренду;

- морально застарілого, фізично зношеного, пошкодженого внаслідок аварії чи стихійного лиха, виявленого в результаті інвентаризації як нестача.

3. Визначення  альтернативних способів досягнення встановлених цілей

Положення підготовлено з метою реалізації повноважень районної ради як власника майна спільної власності територіальних громад району, які визначені у статтях 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

4. Механізм реалізації мети

Списання майна здійснюється суб’єктом господарювання, на балансі якого воно перебуває:

-        менше 20 тис. гривень списання майна здійснюється на підставі рішення керівника суб’єкта господарювання;

-         більше 20 тис. гривень  з дозволу власника майна.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Застосування Положення дозволить ефективніше здійснювати фінансово-господарську діяльність суб’єктами господарювання, майно яких належить до спільної власності територіальних громад  Жидачівського району.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта

Введення в дію Положення дасть можливість заощадити кошти балансоутримувачами майна спільної власності територіальних громад району, термін експлуатації якого закінчився, а подальше використання якого є збитковим.

7. Обґрунтування строку дії  регуляторного акта

Термін дії регуляторного акта необмежений, зміни та доповнення вноситимуться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства України.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Зменшення видатків господарюючих суб’єктів спільної власності територіальних громад району на утримання неліквідного майна.

9. Визначення заходів з відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися:

-балансоутримувачем  майна спільної власності територіальних громад Жидачівського району;

-  власником майна.

Наступні відстеження будуть здійснюватися відповідно до передбачених  Законом України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», тобто шляхом складання звітів про повторне та періодичне відстеження його результативності. Джерелами відстеження його результативності є звіти підприємств, установ, організацій, на балансі яких перебуває майно спільної власності територіальних громад району.

Примітка:

Дія цього Положення не поширюється на майно, порядок списання якого визначається окремими законами (об’єкти житлового фонду, об’єкти цивільної оборони), цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурні підрозділи тощо.

 

Голова районної ради                               Ігор Кос

Гук, 31970

 
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта PDF Друк e-mail

Повідомлення

про оприлюднення проєкту регуляторного акта

«Положення про порядок списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад Жидачівського району»

 

Відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", постанови  Кабінету Міністрів  України від 13.03. 2019 р. №194 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів  України» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань, Жидачівська районна рада повідомляє про оприлюднення проекту «Положення про порядок списання майна, що перебуває у спільній  власності територіальних громад Жидачівського району», який розроблений Жидачівською районною радою.

Проект приймається з метою списання майна, яке належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району та закріплене за суб'єктами господарювання на праві господарського відання або на праві оперативного управління.

 Проект разом з аналізом регуляторного впливу оприлюднюється в ТзОВ народному часописі «Новий час», а також на сайті Жидачівської районної ради  zhydachivrairada.com.ua .

 Зауваження та пропозиції у письмовій формі від фізичних і юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом місяця з дня оприлюднення на адресу розробника: м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2, Жидачівська районна рада, тел. 31970,  е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

Голова районної ради                                                            Ігор Кос

 
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК СПИСАННЯ МАЙНА, ЩО ПЕРЕБУВАЄ В СПІЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД PDF Друк e-mail

                                               Затверджено

                                                                рішення Жидачівської

                                                районної ради

                                                                  від______2020р. №_____

 

ПРОЄКТ ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПОРЯДОК СПИСАННЯ МАЙНА, ЩО ПЕРЕБУВАЄ В СПІЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ЖИДАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Положення про порядок списання майна, що перебуває в спільній власності територіальних громад Жидачівської районної ради (далі – Положення про списання) розроблено на підставі Господарського Кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності» від 08.11.2007 № 1314 та інших нормативно-правових та підзаконних актів

2. Положення про списання визначає єдині вимоги до порядку списання об’єктів спільної власності територіальних громад Жидачівського району, а саме: об'єктів незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи); матеріальних активів, що відповідно до законодавства України визнаються основними фондами (засобами); інших необоротних матеріальних активів (далі – майно).

3. Дія Положення про списання поширюється на майно, яке належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району та закріплене за суб'єктами господарювання на праві господарського відання або на праві оперативного управління,  майно, що передано в оренду.

Дія цього Положення не поширюється на майно, порядок списання якого визначається окремими законами (об'єкти житлового фонду, військове майно, державний матеріальний резерв, цілісні майнові комплекси підприємств тощо).

4. Списанню підлягає майно, що не може бути в установленому порядку відчужене, безоплатно передане комунальним підприємствам, установам чи організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільне), у разі коли таке майно:

- морально застаріле чи фізично зношене, непридатне для подальшого використання суб»єктом господарювання та відновлення якого є економічно недоцільним;

- пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення його є економічно недоцільним);

- виявлене в результаті інвентаризації як нестача.

При цьому майно, виявлене в результаті інвентаризації як нестача, списується з подальшим  його відображенням в бухгалтерському обліку в порядку, встановленому законодавством.

Морально застаріле та фізично зношене майно, придатне для подальшого  використання,  може  передаватися  до органів місцевого самоврядування з подальшим його закріпленням за відповідними  закладами,  установами та організаціями. 

5. Терміни, що вживаються у Порядку про списання, мають таке значення:

- суб’єкти господарювання – підприємства, установи, організації, що проводять свою діють на основі комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному фонді яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів;

- суб’єкт управління майном – орган, до сфери управління якого входить суб’єкт господарювання, що є підзвітним та підконтрольним цьому органові.

6. Інші терміни, які використовуються у цьому Порядку про списання, вживаються у значенні, наведеному в актах законодавства, що регулюють питання правового режиму власності відповідного майна та питання управління майном, його оцінки та бухгалтерського обліку.

ІІ. Прийняття рішення про списання майна

7. Списання майна здійснюється суб'єктом господарювання, на балансі якого воно перебуває, або суб»єктом управління в залежності від вартості матеріальних цінностей та причини списання.

Списання майна здійснюється за умови врахування особливостей правового режиму майна, наявності  встановлених  законодавчими актами  обтяжень чи обмежень щодо розпорядження майном  (крім випадків, коли встановлено заборону розпорядження майном).

Рішення про надання згоди на списання нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва (незавершених капітальних інвестицій в необоротні матеріальні активи) приймається суб’єктом управління згідно чинного законодавства.

Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить

- менш як 20 тис. гривень, здійснюється з дозволу керівника суб’єкта господарювання;

- більш як 20тис.грн., а також нерухоме майно та транспортні засоби, здійснюються з дозволу суб’єкта управління (районної ради).

 Списання майна, що перебуває на балансі суб'єкта управління, здійснюється таким суб'єктом відповідно до цього Порядку.

8. З метою отримання згоди на списання майна суб'єкт господарювання подає суб'єкту управління, разом із зверненням стосовно списання майна, такі документи:

1) підписане керівником суб’єкта господарювання техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться  розрахунки та/або інша інформація про очікуваний фінансовий  результат  списання майна, напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання, а також інформація  про  вплив  списання  майна  на  цілісність  майнового комплексу  і  провадження  суб’єктом  господарювання виробничої та іншої діяльності;

     2) відомості  про  майно,  що  пропонується списати за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного  будівництва), згідно з додатком 1;

3) акт  інвентаризації  майна,  що  пропонується до списання, згідно з додатком 2;

4) акт  технічного  стану  майна,   затверджений   керівником суб'єкта господарювання  (не  подається  у  разі  списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача);

5) відомості  про  наявність  обтяжень  чи  обмежень стосовно розпорядження   майном,   що   пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);

6) відомості  про земельну  ділянку, на якій розташоване нерухоме майно, із зазначенням напрямів подальшого використання земельних  ділянок, які вивільняються, та у разі наявності - копії відповідних  підтвердних  документів,  зокрема  державного акта на право  постійного  користування  землею,  кадастрового  плану  або договору оренди землі;

7) відомості  про об'єкти незавершеного будівництва,  а саме: дата  початку  і  припинення  будівництва,  затверджена   загальна вартість,  вартість  робіт,  виконаних  станом  на дату припинення будівництва (ким і  коли  затверджено  завдання  на  проектування, загальна   кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт,  виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт);

8)  відомості  про  вчинення  дій,  спрямованих на визначення можливості  застосування інших способів управління щодо нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва, зокрема вивчення попиту щодо  їх  відчуження, оренди, безоплатної передачі іншим суб’єктам господарювання;

9)  документи,  на підставі яких здійснюється будівництво або реконструкція  чи  технічне переоснащення діючих об’єктів (у разі, коли  майно списується у зв’язку з будівництвом, реконструкцією та технічним переоснащенням);

10)  висновок  спеціалізованої організації про технічний стан об’єкта  нерухомості,  що пропонується до списання, із визначенням витрат,  необхідних  для  відновлення такого об’єкта (подається за вимогою  суб’єкта управління або державного органу приватизації за місцезнаходженням суб’єкта господарювання).

9. Рішення про надання чи відмову в наданні згоди на списання майна  приймається  відповідним  суб'єктом  управління протягом 30 днів  з  дати  надходження документів, зазначених у пункті 8 цього Порядку.

Рішення про надання згоди на списання  майна  оформлюється  у формі  розпорядчого акта,  а про відмову в наданні такої згоди - у формі листа.

Рішення про відмову в наданні згоди на списання майна приймається у разі, коли:

 - майно не  відповідає  вимогам,  визначеним  у  пункті 4 цього Порядку;

-  суб'єкт управління визначив інші шляхи використання майна, що пропонується до списання;

- суб'єкт господарювання   подав   передбачені   цим   Порядком документи  з  порушенням  установлених  вимог, а також  коли в документах наявні суперечності

- у техніко-економічному   обґрунтуванні  доцільності  списання майна  відсутні економічні   та/або   технічні   розрахунки, що підтверджують необхідність списання майна (у тому числі визначення впливу списання майна  на  цілісність майнового омплексу і провадження виробничої та іншої діяльності);

- відповідно до законодавства заборонено розпорядження майном.

10. Для   розгляду документів,  підготовки  пропозицій  щодо списання майна  суб'єкт  управління утворює  комісію  з  розгляду питань   стосовно   списання  майна,  склад,  регламент  роботи  і повноваження якої затверджуються розпорядчим актом.

У разі потреби комісія з розгляду  питань  стосовно  списання майна  може  провести  за  рішенням суб'єкта управління додатковий огляд майна, що пропонується до списання.

 

ІІІ. Утворення суб'єктом господарювання   комісії із списання майна, її завдання  та повноваження

11. Для встановлення факту непридатності майна і  неможливості та/або    неефективності  проведення  його  відновного  ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна утворюється комісія із списання майна (далі - комісія),  головою якої  є  заступник  керівника  суб'єкта господарювання, а членами - головний бухгалтер або його заступник, працівники  інженерних,  технічних,  технологічних,   будівельних, обліково-економічних  та  інших  служб суб'єкта господарювання,  а також залучені за вимогою суб'єкта управління його представники та інші фахівці. Склад комісії  затверджується  розпорядчим  актом за підписом керівника суб'єкта господарювання.

12. Для встановлення факту непридатності використання майна, що перебуває під  наглядом державних інспекцій (нагрівальних котлів, підйомників тощо), суб'єкт  господарювання  залучає для участі  в  роботі комісії представника відповідної інспекції, який підписує  акт  про  списання  або  передає  комісії свій письмовий висновок, що додається до акта.

13. У  разі  потреби та/або необхідності врахування галузевих особливостей списання майна суб'єкти  управління  можуть  залучати для  участі  в  роботі  комісії фахівців відповідних  місцевих   органів    виконавчої    влади,    органів    місцевого самоврядування, правоохоронних органів тощо (за згодою).

14. Комісія:

1) проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна,  що  пропонується до списання, та за її результатами складає відповідний акт;

 2) проводить огляд майна з використанням необхідної технічної документації (технічних паспортів,  поетажних  планів,  відомостей про дефекти тощо), а також даних бухгалтерського обліку;

3) визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання  майна  і вносить відповідні пропозиції;

4) установлює  конкретні  причини  списання  майна  (моральна застарілість чи фізична зношеність,  непридатність для  подальшого використання   суб'єктом   господарювання,  зокрема  у  зв'язку  з будівництвом,    розширенням,    реконструкцією    і     технічним переоснащенням,  або  пошкодження  внаслідок  аварії чи стихійного лиха та неможливість відновлення,  або виявлення його в результаті інвентаризації як нестачі);  

5) визначає можливості використання окремих вузлів,  деталей, матеріалів та агрегатів об'єкта, що підлягає списанню;

6) здійснює контроль  за  вилученням  з  майна,  що  підлягає списанню,  придатних вузлів,  деталей,  матеріалів та агрегатів, а також  вузлів,  деталей,  матеріалів  та  агрегатів,  що   містять дорогоцінні  метали і дорогоцінне каміння,  визначає їх кількість, вагу та контролює здачу на склад і оприбуткування  на  відповідних балансових рахунках;

7) складає відповідно до законодавства акти на списання майна за встановленою типовою формою.

15. За результатами  роботи  складається  протокол  засідання комісії, до якого додаються:

1)  акт інвентаризації майна, що пропонується до списання;

2) акти технічного стану майна, що пропонується до списання (не додаються у разі  списання  майна,  виявленого в результаті інвентаризації як нестача);

3) акти на списання майна;

4) інші документи (копія акта про аварію, висновки відповідних інспекцій, державних органів тощо (за наявності).

У протоколі засідання комісії  зазначаються  пропозиції  щодо шляхів використання майна,  списання якого за висновками комісії є недоцільним,  заходи з відшкодування вартості майна,  в результаті інвентаризації якого виявлена нестача, чи розукомплектованння. Протокол засідання   комісії   підписується   всіма   членами комісії.  У разі незгоди з рішенням комісії її члени  мають  право викласти  у  письмовій  формі  свою окрему думку,  що додається до протоколу засідання.

В актах технічного стану майна зазначаються рік  виготовлення (будівництва)   майна,   дата   введення   в  експлуатацію,  обсяг проведеної   роботи   з   модернізації,   модифікації,   добудови, дообладнання  і  реконструкції,  стан  основних частин,  деталей і вузлів, конструктивних елементів.

В акті на списання майна детально зазначаються причини його списання та робиться висновок про економічну  (технічну) недоцільність та/або неможливість відновлення майна.

У разі списання майна, пошкодженого  внаслідок  аварії  чи стихійного лиха, до акта на його списання додається належним чином завірена копія акта про аварію,  в якій зазначаються  причини,  що призвели до неї.

Протокол засідання комісії, акт інвентаризації, акти на списання майна та технічного стану затверджуються  керівником суб'єкта господарювання.

ІУ.  Механізм списання майна

16. Розбирання та демонтаж майна, що пропонується до списання, проводиться тільки після прийняття відповідним суб'єктом управління рішення про надання згоди (згідно з цим  Порядком) на списання майна (крім випадків пошкодження майна внаслідок аварії чи стихійного лиха).

17. Розбирання, демонтаж та списання майна, а також відображення на рахунках бухгалтерського обліку фактів проведення відповідних  господарських  операцій  згідно з цим Порядком забезпечується безпосередньо суб'єктом господарювання,  на балансі якого перебуває майно.

18. Усі вузли,  деталі,  матеріали та агрегати розібраного та демонтованого  обладнання,  придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання,  а  також  матеріали,  отримані  в результаті списання  майна,  оприбутковуються  з відображенням на рахунках  бухгалтерського  обліку  запасів.  Отримані в результаті списання  майна основні засоби оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку основних засобів.

Непридатні для  використання  вузли,  деталі,  матеріали   та агрегати оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо).

19. Оцінка придатних  вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів,  отриманих в  результаті  списання  майна,  проводиться відповідно до законодавства.

20. Вилучені  після  демонтажу  та  розбирання  майна  вузли, деталі,  матеріали та агрегати,  що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб'єктам господарювання, які провадять діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів  дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння на підставі ліцензій,  одержаних  відповідно  до  вимог  Закону  України  "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" .

21. Забороняється  знищувати,  здавати в брухт з кольорових і чорних металів техніку,  апаратуру,  прилади та  інші  вироби,  що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього їх  вилучення  та   одночасного   оприбуткування   придатних   для подальшого використання деталей.

22. Кошти, що надійшли в результаті списання  майна, спрямовуються відповідно до вимог законодавства.

Кошти, що надійшли в результаті списання майна, що перебуває на балансі господарських організацій і не увійшло до їх статутного капіталу,  спрямовуються  до  районного бюджету, за вирахуванням коштів,  які  спрямовуються  на  компенсацію  витрат господарських організацій  на  списання  такого  майна (якщо інше не встановлено законодавством або відповідним   договором). Сума витрат господарських організацій на списання майна, яка підлягає компенсації,   визначається   на  підставі  поданого  відповідному суб’єкту  управління  кошторису  щодо  таких витрат з відповідними обґрунтуваннями, розрахунками та підтвердними документами за умови її  погодження  із  суб’єктом  управління  та  включення  до  умов договору  про  списання майна.

Господарська  організація  має  право  на  викуп оборотних та необоротних активів, іншого майна, отриманих у результаті списання майна,  що перебувало на її балансі (обліку), відповідно до статті 16  Закону  України  "Про  приватизацію  державного і комунального майна".

23. Суб'єкти господарювання,  на  балансі  яких  перебувало майно,  подають  суб'єктам  управління у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з додатком 3.

У разі  наявності  зауважень  до  звіту  суб'єкт   управління повертає  його  суб'єктові господарювання для врахування зауважень та подання протягом 10 робочих днів звіту для нового розгляду.

24. Процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання  суб'єктом  господарювання суб'єкту управління звіту про списання майна.

 25. Керівник  суб'єкта  господарювання та члени комісії забезпечують згідно із законодавством подання суб'єкту управління достовірних матеріалів, передбачених цим Порядком.

 26. Керівник суб'єкта господарювання організовує та забезпечує дотримання процедури списання майна відповідно до цього Порядку.

27. Суб'єкт управління забезпечує у межах своїх повноважень та відповідно до законодавства здійснення контролю за дотриманням вимог цього Порядку та цільовим використанням коштів.

У. Особливості списання орендованого майна

28. Списання орендованого айна  здійснюється орендарем за наявності  згоди  орендодавця та погодження суб’єкта управління, з яким   погоджувалася   передача  майна  в оренду (далі - суб’єкт управління орендованим майном), за умови, що списання  такого  майна передбачене договором оренди.

29.  До складу комісії   включаються представники  власника, виконавчих державних  органів  та  інші  фахівці,  залучені орендодавцем відповідно до пункту 13 цього Порядку.

30.  Для отримання згоди орендодавця на списання орендованого майна орендар подає:

1)  документи,  зазначені  у  підпунктах  1-10 пункту 8 цього Порядку,   та   довідку   щодо   використання   суми   нарахованої амортизації;

2)  пропозиції  щодо  визначення  умов  списання орендованого майна;

3) погодження суб’єкта управління орендованим майном.

Документи, зазначені у підпунктах 1-8 пункту 8 цього Порядку, а  також  інші  докумнти,  які готуються безпосередньо орендарем, підписуються (затверджуються) керівником орендаря.

У  разі  потреби  орендодавець  може у 10-денний строк з дати надходження зазначених документів затребувати додаткові документи, необхідні  для  прийняття  рішення  (зокрема,  технічні  паспорти, витяги  з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори (проекти договорів).

Рішення про надання чи відмову в наданні згоди на списання орендованого  майна  приймається  орендодавцем відповідно до цього Порядку протягом 25 робочих днів з дати надходження до орендодавця у повному обсязі документів, передбачених цим пунктом.

31.  Для отримання погодження суб’єкта управління орендованим майном орендар подає документи, передбачені підпунктами 1-2 пункту 30 цього Порядку.

Суб’єкт управління  орендованим  майном  протягом 15 робочих днів  з  дати  надходження  зазначених документів у повному обсязі приймає  відповідно  до  цього  Порядку  рішення про погодження чи відмову в погодженні списання орендованого майна.

Рішення  про погодження чи відмову в погодженні списання орендованого  майна  надсилається суб’єктом управління орендованим майном у формі листа.

32.  Списання  орендованого  майна, нарахована амортизація на яке  становить  менш  як  100  відсотків,  здійснюється  за  умови донарахування  орендарем амортизації на це майно. Сума нарахованої та  невикористаної  амортизації  на таке майно використовується на придбання основних засобів, які включаються до складу орендованого майна.

33.  Витрати  на  списання  орендованого майна включаються до складу витрат орендаря, якщо інше не передбачено договором оренди.

34.  Списання  орендованого  майна  здійснюється орендарем на підставі  Акту про списання орендованого майна.

 Акт  про  списання  орендованого  майна  укладається  між орендарем  та  орендодавцем  за умови його погодження із суб’єктом управління орендованим майном.

 Орендодавець  протягом  п’яти  робочих  днів  з дня прийняття рішення  про надання згоди на списання орендованого майна надсилає проект  Акту про списання орендованого майна орендарю.

Орендар  після  погодження  зазначеного  проекту   Акту із суб’єктом  управління  орендованим  майном  подає  підписаний  ним проект  Акт орендодавцю.

Орендодавець  протягом  п’яти  робочих днів з дня надходження погодженого   із   суб’єктом   управління   орендованим  майном  і підписаного  орендарем  проекту  Акту про списання орендованого майна  підписує  такий   Акт  та  надсилає  його  орендарю  для виконання.

35. Кошти, що  надійшли  від  списання  орендованого майна, спрямовуються до районного бюджету.

Необоротні активи, отримані в результаті списання орендованого  майна,  включаються  до складу орендованого майна, а оборотні активи використовуються відповідно до законодавства.

Непридатні  для  використання  вузли,  деталі,  матеріали  та агрегати  оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо) і  реалізуються  орендарем  в установленому порядку на електронних аукціонах.

36.  Списання  орендованого майна та перерахування коштів, що надійшли  від  списання  такого майна, відповідно до умов договору про  списання орендованого майна є підставою для виключення такого майна  із складу орендованого відповідно до законодавства з питань оренди комунального майна.

Переоцінка об’єктів оренди (єдиних (цілісних) майнових комплексів комунальних підприємств, організацій (їх структурних підрозділів) проводиться лише у випадках, передбачених Законом України “Про оренду державного та комунального майна”.

Орендодавець здійснює контроль за виконанням умов договору про  списання  орендованого майна, а у разі їх порушення вживає відповідних заходів згідно із законодавством.

VI. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

37. Керівник суб’єкта господарювання організовує та забезпечує дотримання процедури списання майна відповідно до цього Положення та вимог чинного законодавства України.

38. Спірні питання, що виникають у процесі списання майна відповідно до цього Положення, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.

Заступник голови районної ради                               Ігор ЛАЛАК

Додатки до Положення

Проєкт рішення "Про затвердження Положення про порядок списання майна, що перебуває в спільній власності територіальних громад Жидачівського району"


 
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ PDF Друк e-mail

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Жидачівської районної ради

«Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів інших зелених насаджень за межами населених пунктів Жидачівського району»

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» розроблений з метою удосконалення порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району, у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідно до статті 2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» відносини в галузі охорони навколишнього природного середовища в Україні регулюються цим Законом, а також розробленими згідно з законодавством про надра, про охорону атмосферного повітря, про охорону та використання рослинного і тваринного світу, законодавством у сфері лісових, земельних, водних ресурсів та іншим. Відповідно до пункту 2) частини 1 статті 16 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (далі – Закон) на об'єктах благоустрою забороняється самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо. До об'єктів благоустрою населених пунктів згідно зі статтею 13 Закону належать території загального користування, а також інші території в межах населеного пункту.

Частиною 3 статті 28 Закону визначено, що видалення дерев, кущів, газонів та інших зелених насаджень здійснюється в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. У відповідності до цією норми постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №1045 затверджено Порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах. Тобто, нормативних документів, що регламентують порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників за межами населених пунктів, на даний час не розроблено, що дає підстави вважити буд-які дії щодо видалення зелених насаджень за межами населених пунктів такими, що не відповідають законодавству України. Основні напрямки на які проблема справляє вплив:

-покращення благоустрою Жидачівського району;

- уникнення незаконних дій при ліквідації аварійних ситуацій на інженерних мережах за межами населених пунктів на території Жидачівського району;

- уникнення незаконних дій при запобіганні виникнення надзвичайних ситуацій (подій), пов'язаних з забезпеченням безпечної життєдіяльності населення, в тому числі, безпеки дорожнього руху

- уникнення незаконних дій при ліквідація наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації на території району.

- вирішення питань списання та утилізації видалених дерев та кущів за межами населених пунктів району в межах чинного законодавства.

II. Цілі державного регулювання Введення в дію рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» надасть можливість тимчасово, до законодавчого врегулювання, встановити на території Жидачівського району порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів. Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» розроблений з метою:

- вдосконалення механізму регулювання відносин Жидачівської районної державної адміністрації з юридичними та фізичними особами, які видаляють зелені насадження; - створення умов для більш ефективного використання зелених насаджень у районі та запобігання безконтрольного видалення дерев;

- визначення порядку обстеження зелених насаджень та підготовки дозвільних документів на їх видалення.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей з наведенням аргументі щодо переваги обраного способу У ході підготовки проекту рішення було проведено моніторинг відповідних нормативних актів на предмет альтернативного врегулювання відносин з видалення зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району

Першим альтернативним способом є залишити врегулювання відносин з видалення зелених насаджень за межами населених лише діючими нормами законодавства. Проте, норми, які б встановлювали конкретний порядок видалення зелених насаджень за межами населених пунктів, суб'єктів, уповноважених приймати рішення про їх видалення та підстави для прийняття таких рішень, на сьогодні в діючому законодавстві відсутні. Відхиляємо цей спосіб, скільки не досягається поставлена мета. Другим альтернативним способом є введення в дію проекту рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району», яке надасть можливість тимчасово встановити порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників за межами населених пунктів на території Жидачівського району до законодавчого врегулювання зазначеного питання. Даний спосіб врегулювання проблеми видалення зелених насаджень за межами населених пунктів надасть можливість попередження виникнення аварійних ситуацій та забезпечить уникнення людських жертв під час падіння аварійних та сухостійних дерев. Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв'язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. У ньому чітко виписаний порядок видалення зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району. Затвердження такого регуляторного акту забезпечить поступове досягнення поставлених цілей, починаючи з дня його прийняття та дасть змогу більш успішно контролювати збереження зелених насаджень у районі.

IV. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

З набранням чинності рішення «Про тимчасовий порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» створюється правова основа для Жидачівської районної державної адміністрації, а також селищної і сільських рад району по здійсненню заходів з організації видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів, відповідно до зазначеного порядку.

V. Обгрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Впровадження тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району надає можливість забезпечити належний контроль за використанням зелених насаджень на території Жидачівського району.

VI. Очікувані результати прийняття акту Прийняття проекту надасть можливість забезпечити безпеку життєдіяльності населення Жидачівського району. Від впровадження регуляторного акту негативних результатів не очікується. Прийняття зазначеного рішення надасть змогу досягнути таких результатів:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Покращення благоустрою району. Забезпечення належного функціонування та стабільної роботи систем життєзабезпечення району за межами населених пунктів (ліній електромереж, телефонного зв’язку, газових, водопровідних, каналізаційних та тепломереж, автошляхів, польових доріг і т.п.).

Держава

Проект рішення Жидачівської районної ради «Про тимчасовий порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району”» спрямований на врегулювання зазначених вище проблем, так як Жидачівська районна державна адміністрація, селищна, сільські ради району отримають правову основу та порядок видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів.

Суб’єкти господарювання,

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Нормативно-правове забезпечення діяльності, пов’язаної з видаленням зелених насаджень з метою розвитку інфраструктури підприємств, забезпечення безпечних умов праці.

Суб’єкти господарювання та фізичні особи, які мають право надавати послуги по видаленню зелених насаджень згідно чинного законодавства України, отримують додатковий обсяг робіт

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави, громадян, суб'єктів господарювання

Сфера дії

Витрати

Вигоди

Держави

Пов’язані з оприлюдненням інформації щодо регуляторного акту

Створення правової основи для Жидачівської районної державної адміністрації, а також селищної, сільських рад району, по здійсненню видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев за межами населених пунктів.

Охорона зелених насаджень від несанкціонованого знищення.

Суб’єктів господарювання

Витрати на обстеження зелених насаджень, погодження актів та проектів рішень, видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів

Покращення умов для ведення бізнесу

Громадян

Не передбачаються.

Покращення благоустрою району.

Забезпечення належного функціонування населених пунктів району та забезпечення стабільної роботи систем життєзабезпечення (ліній електромереж, дротового радіомовлення, телефонного зв’язку).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту
Строк дії регуляторного акту не обмежений з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших причин.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акту -  Жидачівська районна державна адміністрація, селищна, сільські ради району отримають правову основу щодо порядку видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів;

- суб'єкти господарювання, та фізичні особи, які мають право надавати послуги по видаленню зелених насаджень, отримають додатковий обсяг робіт.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акту

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження. Базове відстеження буде проведено на етапі підготовки регуляторного акту. Повторне відстеження – через рік після введення в дію регуляторного акту. Метою повторного відстеження буде оцінка ступеня досягнення даним актом поставлених задач Періодичне відстеження (щорічно, один раз на рік) несе контрольну функцію з питань виконання та доцільності прийнятого регуляторного акту

 
ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проекту регуляторного акту PDF Друк e-mail

ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акту
Жидачівської районної ради

     Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Жидачівська районна рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» та аналізу регуляторного впливу шляхом розміщення на офіційному сайті Жидачівської районної ради та на офіційному сайті Жидачівської районної державної адміністрації.

    Зміст проекту: Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» розроблений з метою встановлення порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району, у відповідності до ст. 6 Закону України «Про рослинний світ», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

   Розробник проекту: Жидачівська районна державна адміністрація. Адреса: 81700, м.Жидачів, вул.Шашкевича,2 Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня опублікування проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

     Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу просимо надавати у письмовій формі: -  поштою за адресою:  81700, м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2.  Жидачівська районна державна адміністрація.  Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Контактні тел.: 31708

14.01.2019

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ № ___

від « ___» ______________ 201_

Про Тимчасовий порядок видалення
дерев, кущів та інших зелених насаджень
за межами населених пунктів на
території Жидачівського району

З метою забезпечення належного контролю за використанням об'єктів рослинного світу на території району, недопущення виникнення аварійних і надзвичайних ситуацій, спричинених падінням зелених насаджень за межами населених пунктів, керуючись ст. 6 Закону України "Про рослинний світ", ч. 2 ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійної комісії з питань районна рада вирішила:

1. Затвердити Тимчасовий порядок видалення дерев та кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачіського району (надалі – Порядок), що додається

2. Районній державній адміністрації забезпечити виконання даного рішення.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань розвитку агропромислового комплексу, земельних відносин і екології .

Голова районної ради І.Кос

П Р О Е К Т
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення 
Жидачівської районної ради
№___від___________201_

Тимчасовий порядок

видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району

І. Тимчасовий порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району (надалі – Порядок) визначає процедуру видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень (далі – зелені насадження) за межами населених пунктів на території Жидачівського району.

ІІ. Видалення зелених насаджень здійснюється у разі:

1) будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) житлових будинків, об'єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, благоустрою та інших об'єктів будівництва, що споруджуються за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету;

2) знесення аварійних, сухостійних і фаутних дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більш як 5 сантиметрів

3) ліквідації аварійної ситуації на інженерних мережах за межами населених пунктів на території Жидачівського району;

4) проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі, на трансформаторній підстанції і розподільному пункті системи енергопостачання, мережі водо-, теплопостачання та водовідведення, телекомунікаційній і кабельній електромережі, прибережних смугах та руслах річок, смугах відведення меліоративних каналів;

5) досягнення деревами вікової межі;

6) провадження господарської діяльності на території розсадників з вирощування декоративних дерев та кущів;

7) запобігання виникнення надзвичайних ситуацій (подій), пов'язаних з забезпеченням безпечної життєдіяльності населення, в тому числі, безпеки дорожнього руху;

8) відновлення світлового режиму в житловому приміщенні, що затіняється деревами;

9) ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації

ІІІ. Юридична чи фізична особа (далі - заявник) звертається до Жидачівської районної державної адміністрації (надалі – Компетентний орган) з заявою про необхідність видалення зелених насаджень з обгрунтуванням причин видалення. Розпорядженням голови районної державної адміністрації затверджується склад робочої комісії по обстеженню зелених насаджень (надалі – Комісія)

ІV. До складу Комісії включаються представники Компетентного органу, заявника, власника земельної ділянки (користувача), лісового господарства (за згодою), Держекоінспекції у Львівській області (за згодою), інших зацікавлених організацій (за згодою), відповідних селищної, сільських рад, в залежності від місця розташування зелених насаджень (за згодою).

Дата комісійного обстеження місць видалення зелених насаджень визначається головою Комісії та встановлюється не пізніше ніж на 10-й робочий день від дати подачі заяви про видалення зелених насаджень. Комісія визначає стан зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці та складає акт обстеження зелених насаджень (надалі – Акт), що підлягають видаленню за формою, що затверджена наказом Мінрегіона від 12.05.2009 № 127 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень».

Кількість примірників Актів відповідає кількості сторін (організації, установи, представник заявника тощо), залучених до проведення обстеження.

V. Голова Комісії в п'ятиденний термін від дати складання Акту подає голові районної державної адміністрації проект розпорядження про надання дозволу на видалення зелених насаджень, в якому зазначаються дані про кількість зелених насаджень, що підлягають видаленню.

Голова районної державної адміністрації здійснює розгляд зазначеного вище проекту розпорядження та, у разі його схвалення, підписує розпорядження не пізніше ніж у двотижневий термін після надходження зазначеного проекту.

VI. За результатами проведеної роботи з обстеження зелених насаджень спеціалістами лісового господарства складаються відповідні відомості та проводиться матеріально-грошова оцінка зелених насаджень.

VII. В свою чергу, заявник з метою отримання ордеру на видалення зелених насаджень (надалі – Ордер), повинен надати до райдержадміністрації копію договору з організацією-виконавцем робіт по видаленню зелених насаджень, Акту, що підтверджує необхідність видалення зелених насаджень, відповідних відомостей (перелікових, матеріально-грошової оцінки тощо), складених спеціалістами лісового господарства.

Підставою для проведення робіт по видаленню зелених насаджень за межами населених пунктів є Ордер за формою, що затверджена наказом Мінрегіона від 12.05.2009 № 127 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень» (крім випадків, передбачених пунктами 12,13 цього Порядку).

VIII. Для нормальної експлуатації ліній зв'язку й електропередач видалення зелених насаджень проводиться у відповідності до Правил охорони електричних мереж, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.1997 № 209 та Правил охорони ліній електрозв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.1996 № 135. При цьому видаленню підлягають одночасно усі або декілька сусідніх рядів дерев, крони яких розташовані поблизу проводів, з обов'язковим прибиранням залишків порубки за рахунок організації, що проводить видалення

IX. У разі надання заявником копій вище перелічених документів, райдержадміністрація надає заявнику копію розпорядження на видалення зелених насаджень та Ордер протягом трьох робочих днів, організації-виконавцю надається копія Ордеру.

X. У разі виявлення в процесі виконання робіт недоліків, вони підлягають усуненню виконавцем робіт.

XI. Сплата відновної вартості зелених насаджень у випадках, передбачених пунктом 2 цього Порядку, не проводиться

XII. У процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації, а також у разі, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров'ю громадян чи майну громадян та/або юридичних осіб, видалення зелених насаджень здійснюється негайно з подальшим оформленням акту обстеження відповідно до пункту 4 цього Порядку.

XIII. Видалення зелених насаджень на території меморіальних комплексів та кладовищах, розташованих за межами населеного пункту, здійснюється виконавчими комітетами селищної/сільських рад, на території яких розташовані таки об'єкти, на підставі розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації без сплати їх відновної вартості

Виконавчий комітет селищної/сільської ради укладає договір з виконавцем послуг про надання послуг з видалення зелених насаджень на території меморіальних комплексів та кладовищах, а також здійснює контроль за їх якісним проведенням.

XIV. Видалення зелених насаджень на земельній ділянці, яка перебуває у приватній власності, та на присадибній ділянці здійснюється за рішенням власника (користувача) земельної ділянки без сплати їх відновної вартості.

XV. Видалені дерева в обсязі ліквідної деревини, яка зазначена у відомості матеріально-грошової оцінки лісосіки, передається до закладів соціальної сфери Жидачівського району. За результатами виконаних заходів з проведення видалення зелених насаджень заявник надає до райдержадміністрації звіт щодо виконаних заходів з проведення видалення зелених насаджень з додаванням копії акту прийому-передачі ліквідної деревини до закладів соціальної сфери Жидачівського району.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 3