Головне меню

ГОЛОВНА
Контакти та час роботи
Адміністративно-територіальний поділ
Графік прийому
План заходів
НОВИНИ, ОГОЛОШЕННЯ, ВІТАННЯ
Поточні новини та оголошення
Вітання
ІНВЕСТИЦІЇ
Інвестиційні пропозиції
Реалізовані проекти
ПРО РАЙОН
Символіка району
Карта району
Географічне положення
Господарський комплекс
Соціально - культурна сфера
Культурна спадщина і туризм
Діяльність УПА на території району
Видатні уродженці краю
Мистецька галерея
Поетична світлиця
Народні промисли
Корисна інформація
СТРУКТУРА РАДИ
Про раду
Керівництво
Виконавчий апарат
Депутатський корпус
Президія
Фракції та групи
Постійні депутатські комісії
Комунальне майно та комунальна власність
ДІЯЛЬНІСТЬ
План роботи ради
Депутатська діяльність
Діяльність комісій
Фінансові ресурси
Оголошення, тендерні пропозиції
Антикорупційна діяльність
Послуги та зразки документів
Комісія з питань поновлення прав реабілітованих
ДОКУМЕНТИ
Правова база діяльності районної ради
Регламент ради
Положення про президію
Положення про постійні депутатські комісії
Положення про відділи
Районні програми та бюджети
Порядок денний пленарних засідань
Проекти рішень
Рішення
Розпорядження
Положення про доступ до публічної інформації, форма запиту
Результати голосування
РЕГУЛЯТОРНІ АКТИ
План з підготовки регуляторних актів
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Звіти про відстеження результативності регуляторних актів
Перегляд регуляторних актів
ГО ТА ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ
Асоціація місцевих рад
Громадські організації
Політичні партії
ФОТОГАЛЕРЕЯ
Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту PDF Друк e-mail

1. Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту:

Жидачівською районною радою розроблено проект регуляторного акта а саме рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Положення про порядок надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради”, головною метою якого є  впорядкування, досконалості та прозорості  надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району.

З текстом проекту можна ознайомитися на веб- сторінці: http://zhydachivrairada.com.ua/

Зауваження і пропозиції приймаються протягом 1 місяця з моменту оприлюднення у письмовому вигляді за адресою :: 81700, Львівська обл., м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2, районна рада, тел..31990, 31355

УКРАЇНА

ЖИДАЧIВСЬКА РАЙОННА РАДА

________сесія VІ-го скликання

Проект

Рішення №

від  ___________ року

м. Жидачів

Про затвердження Положення про порядок надання матеріальних  допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради

Керуючись ст. ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Жидачівська районна рада

ВИРІШИЛА:

1.      Затвердити Положення про порядок надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради згідно додатку.

2.      Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії районної ради з питань бюджету та фінансової політики (В.Ревер), соціального захисту, зайнятості населення інвестиційної та регуляторної політики, розвитку підприємництва (Я.Ілюк)

 Голова районної ради

 

Ігор Кос

 

 
Додаток

до рішення  районної ради

                                                                                          від

Додаток

до рішення районної ради

від       року №

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок надання матеріальних допомог

малозабезпеченим громадянам району

депутатами Жидачівської районної ради


Дане положення визначає порядок надання матеріальних допомог малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради

1. Загальні положення

1.1. Матеріальна допомога малозабезпеченим громадянам району депутатами Жидачівської районної ради (далі - допомога) може надаватись громадянам, які постійно проживають на території Жидачівського району.

1.2.Допомога надається малозабезпеченим непрацездатним громадянам (пенсіонерам, інвалідам), батькам багатодітних та неповних сімей, дітям-сиротам, опікунам над недієздатними особами, іншим категоріям населення. Така допомога може бути надана громадянам, які постраждали від стихійного лиха (удару блискавки, повені, урагану, пожежі тощо) або тимчасово потрапили в складне матеріальне становище (тяжке тривале захворювання, хірургічна операція, каліцтво тощо).

1.3.Допомога може надаватись у розмірі не менше ___ грн. одному і тому ж громадянину один раз на рік. При необхідності кілька депутатів мають право об’єднувати свої суми одному заявнику. Питання про повторне виділення коштів за колективним зверненням депутатів вирішує голова районної ради.

2. Порядок забезпечення надання разової допомоги

 

2.1. Загальна сума коштів для надання допомоги визначається щорічно районною радою при прийнятті районного бюджету або внесенні змін до нього.

2.2.Кожен депутат, голова, заступник голови районної ради для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам, виборцям мають у своєму розпорядженні на рік кошти в сумі 2000грн.  

2.3.Допомога може надаватись тільки на підставі письмової заяви громадянина до депутата районної ради з проханням про надання матеріальної допомоги. У заяві вказується прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання, телефон особовий рахунок для одержання коштів та причини звернення.

2.4. До заяви додаються:

-             довідка про склад сім'ї (оригінал);

-             акт обстеження матеріально-побутових умов заявника, в якому вказати його матеріальний стан та необхідність допомоги. Акт мас бути підписаний членами комісії, які провели перевірку та завірений печаткою місцевої ради (оригінал);

- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або довідка з податкового органу про те що такий номер не присвоювався (копія);

- копія паспорта;

- довідка з медичного закладу про необхідність лікування (в разі потреби);

- працюючим громадянам надавати довідку про розмір нарахованої заробітної плати за попередні шість місяців перед зверненням, для пенсіонерів довідка із управління Пенсійного фонду про розмір пенсії, для тих осіб, які перебувають на обліку у центрі зайнятості довідка про розмір допомоги по безробіттю, для безробітних - копія трудової книжки.

- довідка відповідних органів про те, що громадяни потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо.

2.5.Депутат районної ради подає письмове звернення (висновок) голові районної ради про надання разової грошової допомоги громадянам, в якому вказує прізвище, ім'я, по батькові цих громадян, ідентифікаційний номер та суму допомоги кожному громадянину згідно додатку.

2.6. Провідний спеціаліст виконавчого апарату районної ради здійснює перевірку та комплектацію необхідних документів поданих депутатом районної ради для отримання громадянами матеріальної допомоги відповідно до п. 2.4. даного Положення. Після цього повний комплект документів реєструється в окремому журналі та надається для попереднього розгляду керуючому справами районної ради, який доручає підготувати проект розпорядження.

2.7.Після прийняття розпорядження головою районної ради, а в разі його відсутності – заступником голови, документи громадян передаються на зберігання в організаційно-господарський відділ районної ради.

2.8.Звернення громадян до голови районної ради про надання матеріальної допомоги формуються відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та надаються для оформлення відповідно до п. 2.6 цього Положення.

2.9.У випадках неприйняття рішення районної ради щодо визначення суми коштів для кожного депутата грошової допомоги громадянам або повного використання цієї суми, депутати ради повідомляють про це громадянам.

2.10. У випадку дострокового припинення повноважень депутата районної ради:

 - право на використання коштів, нерозподілених попереднім депутатом, переходить до депутата, який за рішенням районної виборчої комісії з виборів депутатів районної ради  визнаний депутатом районної ради;

- якщо мандат депутата залишається вільним до початку нового бюджетного календарного року, невикористані депутатом кошти фонду розподіляються між чинними депутатами районної ради у рівних частках.

2.11. Залишок невикористаних коштів станом на 15 грудня  поточного року може бути використаний за розпорядженням голови районної ради для надання матеріальної допомоги соціально незахищеним категоріям громадян.

2.12 Кошти, передбачені для надання матеріальної допомоги соціально незахищеним категоріям громадян, не можуть використовуватися для іншої мети.

3. Механізм одержання допомоги.

3.1.Фінансування видатків на виплату матеріальних допомог проводиться з районного бюджету через головного розпорядника коштів управління праці та соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації за розпорядженням голови Жидачівської районної ради після відповідного подання депутата районної ради. Кошти   скеровуються на виділення матеріальної допомоги окремим категоріям громадян вказаних в п.п.1.3. даного Положення.

3.2. Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації здійснює виплати через поштові відділення зв’язку або карткові рахунки банківських установ та повідомляє про це районну раду. Поштові затрати враховуються в загальну суму допомоги.

3.3. Облік коштів фонду ведеться управління праці та соціального захисту населення Жидачівської  райдержадміністрації та апаратом районної  ради.

4.Заключні положення

4.1.  Контроль за використанням коштів фонду депутата районної ради здійснює постійна комісія районної ради з питань   з питань бюджету та фінансової політики 

 

  Заступник голови ради                                        М. Стеців                                                                                   

Додаток до Положення

 

 

Д Е П У ТА Т

Жидачівської районної ради

«___» __________ 20____ року

В И С Н О В О К

Розглянувши матеріали, представлені громадянином /громадянкою/ ___________________________________________жителькою_________________приймаю рішення про надання адресної грошової допомоги _________________________________________ з фонду депутата районної ради в сумі _________  грн

Депутат районної ради                          /прізвище, імя, по - батькові

Заступник голови районної ради                                                    М.Стеців

      

 


 
Гніздичівська селищна рада PDF Друк e-mail

ПРОЕКТ ПОЛОЖЕННЯ

 

про порядок списання майна, що належить до спільної комунальної власності

Гніздичівської селищної ради

 

Це Положення розроблено відповідно до Бюджетного Кодексу України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007р. №1314 "Про затвердження Порядку списання об`єктів державної власності" з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання майна, що належить до спільної комунальної власності Гніздичівської селищної ради, строк використання якого більше одного року, для установ, організацій, підприємств, за якими закріплено таке майно (надалі – установи).

1. З балансів установ, відповідно до вимог цього Положення, можуть бути списані матеріальні цінності:

а) необоротні активи – будинки та споруди, машини та обладнання, транспортні засоби, інструменти, прилади та інвентар, інші основні засоби (крім земельних ділянок та капітальних витрат на поліпшення земель), інші нематеріальні активи;

б) запаси – сировина і матеріали, обладнання, конструкції і деталі до установки, малоцінні та швидкозношувані предмети, медикаменти, продукти харчування, паливо, запасні частини до машин і обладнання, господарські матеріали і канцелярське приладдя, інші матеріали.

2.Необоротні матеріальні активи спеціального призначення списуються відповідно до положень законодавства, яке ураховує специфіку їх збереження, використання, списання, утилізації тощо.

3. Списанню підлягає майно, яке:

 а) не придатне для подальшого використання  (фізично зношене);

 б) виявлене в результаті інвентаризації як недостача;

 в) морально застаріле;

 г) пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення його є неможливим або економічно недоцільним і воно не може бути реалізоване).

4.Списання з балансу установи матеріальних цінностей здійснюється шляхом їх:

- ліквідації (на підставі акта);

 - безоплатної передачі;

- відчуження майна (шляхом його продажу).

5. Списання майна з обліку внаслідок ліквідації на підставі акта про списання здійснюється за умови, що воно не може бути продане або безоплатно передане в установленому порядку та коли подальше використання цього майна неможливе або економічно недоцільне. Відчуження майна (шляхом його продажу) здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 N 803 "Про затвердження Порядку відчуження об`єктів державної власності".

6. Для визначення непридатності майна і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту, а також для оформлення необхідної документації на його списання наказом керівника установи створюється постійно діюча комісія у складі:

-  керівника або його заступника (голова комісії);

- головного бухгалтера або його заступника (в установах і організаціях, у яких штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, - особи, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);

 - керівників груп обліку (в установах, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями) або інших працівників бухгалтерії, які обліковують майно;

- працівників установи відповідного профілю або інших досвідчених працівників установи, які добре знають об`єкти, що підлягають списанню.

 Наказ про створення постійно діючої комісії поновлюється щороку або за потреби.

 Для участі в роботі комісії із встановлення непридатності майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій, запрошується представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, який додається до акта.

7. Постійно діюча комісія установи:

 а) проводить обстеження майна, що підлягає списанню, використовуючи при цьому необхідну технічну документацію (технічні паспорти, відомості дефектів та інші документи), а також дані бухгалтерського обліку, і встановлює можливість або неможливість відновлення і подальшого використання майна в даній установі та вносить пропозиції про його продаж, безоплатну передачу чи ліквідацію;

 б) установлює конкретні причини списання майна: фізичне зношення, моральне старіння, порушення нормальних умов експлуатації, пошкодження внаслідок аварії тощо;

 в) установлює осіб, з вини яких трапився передчасний вихід майна з ладу (якщо таке є);

 г) установлює можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів від списаного майна і проводить їх оцінку;

 ґ) здійснює контроль за вилученням із списаного майна придатних вузлів, деталей та матеріалів із кольорових і дорогоцінних металів, визначає їх кількість, вагу та контролює їх здавання на відповідний склад;

 д) визначає вартість майна, що підлягає списанню внаслідок безоплатної передачі.

8. За результатами обстеження комісією у разі ліквідації складаються відповідні акти про списання майна. Типові форми і порядок їх складання затверджені наказом Головного управління Державного казначейства України та Державного комітету статистики України від 02.12.97 N 125/70 "Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів та Інструкції з їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.12.97 за N 612/2416, наказом Державного казначейства України від 18.12.2000 N 130 "Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2000 за N 962/5183, та наказом Міністерства фінансів України від 22.11.2004 N 732 "Про затвердження типових форм первинного обліку об`єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2004 за N 1580/10179, або можуть складатися акти довільної форми із зазначенням вичерпної інформації щодо його кількісних та якісних показників, а також причин вибуття (списання). В акті про списання детально висвітлюються причини вибуття об`єкта обліку, описується стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів та обґрунтовується недоцільність і неможливість їх відновлення.

При списанні з балансів установ майна, яке вибуло внаслідок непередбачених подій, до акта про списання додається копія акта про подію з поясненням причин, які викликали її, та вказуються заходи, прийняті щодо винних осіб.

 9. Якщо в результаті ліквідації майна окремі деталі, вузли, матеріали можуть бути використані чи підлягають передачі в установленому порядку, комісією додатково складається акт про оцінку такого майна.

 10. Складені комісією акти про списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження (погодження) посадовою особою (керівним органом), уповноваженою згідно із законодавством приймати рішення щодо розпорядження майном.

Відповідальність за достовірність наданої селищній раді інформації покладається на керівника установи та членів комісії.

 11. Дозвіл на списання з балансу матеріальних цінностей надається керівником установи  або сесією селищної  радою в залежності від вартості матеріальних цінностей та причин списання.

12. Дозвіл на списання матеріальних цінностей як таких, що непридатні для подальшого використання, морально застаріли, фізично зношені, пошкоджені внаслідок аварії чи стихійного лиха (за винятком виявлених в результаті інвентаризації як недостача) надається в такому порядку:

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі до 5000 гривень - з дозволу керівника установи;

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі понад 5000 гривень, а також нерухоме майно та транспортні засоби незалежно від вартості - з дозволу  сесії селищної  ради.

Для підготовки дозволу на списання до селищної  ради необхідно представити такі документи:

-звернення установи з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності списання майна;

-акт про списання матеріальних цінностей, складений комісією і затверджений керівником установи;

-відомість розрахунку вартості основних засобів, які підлягають списанню, згідно з даними бухгалтерського обліку;

-письмовий висновок (заключення, акт) спеціаліста організації, що здійснює технічне обслуговування (обстеження технічного стану) та ремонт матеріальних цінностей, або спеціаліста установи, з балансу якої списуються матеріальні цінності (в посадових обов’язках якого передбачено проведення таких робіт), про їх непридатність для подальшого використання, неможливість або економічну недоцільність проведення відновлювального ремонту;

-копія наказу керівника установи про створення постійно діючої комісії, завірена відповідальною особою;

-копія технічної документації (при наявності).

13. Недостача матеріальних цінностей, виявлена в результаті інвентаризації: понад норми природних втрат, втрати від псування, стихійного лиха (повені, пожежі та інше), а також, коли конкретні винуватці не встановлені (втрати від нерозкритих крадіжок тощо), списуються з балансів лише після ретельної перевірки дійсної відсутності винних осіб і вжиття потрібних заходів задля недопущення фактів у подальшому в такому порядку:

а) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму до 5000 гривень включно – з дозволу керівника установи;

б) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму понад 5000 гривень – з дозволу сесії селищної  ради.

У документах, які установи подають для оформлення списання недостачі понад норми природних втрат і втрат від псування матеріальних цінностей, слід вказати заходи, яких вжито задля попередження таких втрат.

14. Списання з балансу установи основних засобів та інших необоротних активів (за винятком пошкоджених внаслідок аварії чи стихійного лиха, морально застарілих, фізично зношених та виявлених у результаті інвентаризації як недостача) до закінчення періоду нарахування зносу на них не може бути здійснено.

15. Списання майна проводиться за первісною вартістю або за відновлювальною вартістю (у разі проведення переоцінки майна).

При списанні майна, що було в експлуатації і на яке нараховано знос, у документах поряд з його первісною (відновлювальною) вартістю вказується сума нарахованого зносу.

16. Розбирання та демонтаж або знищення майна, яке втратило своє експлуатаційне призначення або стало непридатним, проводяться тільки після затвердження у встановленому порядку акта про списання. Демонтаж, розбирання та списання з балансу майна, відповідно до цього Положення, здійснюється безпосередньо установою, на балансі якої обліковується це майно. .

7. Усі деталі, вузли і агрегати розібраного та демонтованого майна, які придатні для ремонту іншого майна, а також матеріали, отримані від його ліквідації, оприбутковуються на відповідних субрахунках бухгалтерського обліку, а непридатні деталі та матеріали оприбутковуються як інші матеріали і підлягають обов`язковій здачі установі, що займається збором такої сировини.

Обов`язковій здачі підлягають деталі та вузли, виготовлені із кольорових металів, які не використовуються в даній установі для ремонту машин, інструментів, приладів, обладнання тощо.

18. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб`єктам господарювання, що займаються збиранням та первинною обробкою брухту і відходів дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

Забороняється знищувати, викидати, здавати в лом майно, що містить дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього вилучення і одночасного оприбуткування цінних деталей.

19. Посадові особи, які не вжили необхідних заходів для належного забезпечення утримання та збереження майна, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

Відшкодування сум збитків здійснюється відповідно до Закону України "Про визначення розміру збитків, завданих підприємству, установі, організації розкраданням, знищенням (псуванням), недостачею або втратою дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та валютних цінностей" та Постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.96 №116 "Про затвердження Порядку визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей".

20. Установи, яким надано дозвіл на списання матеріальних цінностей згідно з цим Положенням, зобов’язані письмово у місячний термін повідомити про списання селищну  раду.

21. Керівники установ є відповідальними за дотримання порядку списання майна.

 

Секретар Гніздичівської селищної ради                                                     І.І.Матківський

 
Положення про порядок списання майна, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району PDF Друк e-mail

Жидачівська районна рада

Проект рішення 

Про затвердження Положення

про порядок списання майна, що належить

до спільної комунальної власності

територіальних громад Жидачівського району


 Враховуючи необхідність приведення майнових відносин у сфері комунального майна, що належить до спільної власності територіальних громад Жидачівського району, у відповідність до вимог чинного законодавства України, керуючись Господарським Кодексом України, Бюджетним Кодексом України ст.43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», враховуючи висновки постійних комісій районної ради Жидачівська районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Положення про порядок списання майна, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району  згідно з додатком.

 2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради з  питань інвестиційної та регуляторної політики (Я.Ілюк) та з питань  господарського комплексу, транспорту і зв`язку, ЖКГ та комунальної власності (А.Ковбуз).

Голова районної ради                                                                                          І.Кос

Проект ПОЛОЖЕННЯ

 

про порядок списання майна, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району

 

Це Положення розроблено відповідно до Бюджетного Кодексу України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007р. №1314 "Про затвердження Порядку списання об`єктів державної власності" з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання майна, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району, строк використання якого більше одного року, для установ, організацій, підприємств, за якими закріплено таке майно (надалі – установи).

1. З балансів установ, відповідно до вимог цього Положення, можуть бути списані матеріальні цінності:

а) необоротні активи – будинки та споруди, машини та обладнання, транспортні засоби, інструменти, прилади та інвентар, інші основні засоби (крім земельних ділянок та капітальних витрат на поліпшення земель), інші нематеріальні активи;

б) запаси – сировина і матеріали, обладнання, конструкції і деталі до установки, малоцінні та швидкозношувані предмети, медикаменти, продукти харчування, паливо, запасні частини до машин і обладнання, господарські матеріали і канцелярське приладдя, інші матеріали.

2.Необоротні матеріальні активи спеціального призначення списуються відповідно до положень законодавства, яке ураховує специфіку їх збереження, використання, списання, утилізації тощо.

3. Списанню підлягає майно, яке:

 а) не придатне для подальшого використання (фізично зношене);

 б) виявлене в результаті інвентаризації як недостача;

 в) морально застаріле;

 г) пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення його є неможливим або економічно недоцільним і воно не може бути реалізоване).

4.Списання з балансу установи матеріальних цінностей здійснюється шляхом їх:

- ліквідації (на підставі акта);

 - безоплатної передачі;

- відчуження майна (шляхом його продажу).

5. Списання майна з обліку внаслідок ліквідації на підставі акта про списання здійснюється за умови, що воно не може бути продане або безоплатно передане в установленому порядку та коли подальше використання цього майна неможливе або економічно недоцільне. Відчуження майна (шляхом його продажу) здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 N 803 "Про затвердження Порядку відчуження об`єктів державної власності".

6. Для визначення непридатності майна і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту, а також для оформлення необхідної документації на його списання наказом керівника установи створюється постійно діюча комісія у складі:

-  керівника або його заступника (голова комісії);

- головного бухгалтера або його заступника (в установах і організаціях, у яких штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, - особи, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);

 - керівників груп обліку (в установах, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями) або інших працівників бухгалтерії, які обліковують майно;

- працівників установи відповідного профілю або інших досвідчених працівників установи, які добре знають об`єкти, що підлягають списанню.

 Наказ про створення постійно діючої комісії поновлюється щороку або за потреби.

 Для участі в роботі комісії із встановлення непридатності майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій, запрошується представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, який додається до акта.

7. Постійно діюча комісія установи:

 а) проводить обстеження майна, що підлягає списанню, використовуючи при цьому необхідну технічну документацію (технічні паспорти, відомості дефектів та інші документи), а також дані бухгалтерського обліку, і встановлює можливість або неможливість відновлення і подальшого використання майна в даній установі та вносить пропозиції про його продаж, безоплатну передачу чи ліквідацію;

 б) установлює конкретні причини списання майна: фізичне зношення, моральне старіння, порушення нормальних умов експлуатації, пошкодження внаслідок аварії тощо;

 в) установлює осіб, з вини яких трапився передчасний вихід майна з ладу (якщо таке є);

 г) установлює можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів від списаного майна і проводить їх оцінку;

 ґ) здійснює контроль за вилученням із списаного майна придатних вузлів, деталей та матеріалів із кольорових і дорогоцінних металів, визначає їх кількість, вагу та контролює їх здавання на відповідний склад;

 д) визначає вартість майна, що підлягає списанню внаслідок безоплатної передачі.

8. За результатами обстеження комісією у разі ліквідації складаються відповідні акти про списання майна. Типові форми і порядок їх складання затверджені наказом Головного управління Державного казначейства України та Державного комітету статистики України від 02.12.97 N 125/70 "Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів та Інструкції з їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.12.97 за N 612/2416, наказом Державного казначейства України від 18.12.2000 N 130 "Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2000 за N 962/5183, та наказом Міністерства фінансів України від 22.11.2004 N 732 "Про затвердження типових форм первинного обліку об`єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2004 за N 1580/10179, або можуть складатися акти довільної форми із зазначенням вичерпної інформації щодо його кількісних та якісних показників, а також причин вибуття (списання). В акті про списання детально висвітлюються причини вибуття об`єкта обліку, описується стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів та обґрунтовується недоцільність і неможливість їх відновлення.

При списанні з балансів установ майна, яке вибуло внаслідок непередбачених подій, до акта про списання додається копія акта про подію з поясненням причин, які викликали її, та вказуються заходи, прийняті щодо винних осіб.

 9. Якщо в результаті ліквідації майна окремі деталі, вузли, матеріали можуть бути використані чи підлягають передачі в установленому порядку, комісією додатково складається акт про оцінку такого майна.

 10. Складені комісією акти про списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження (погодження) посадовою особою (керівним органом), уповноваженою згідно із законодавством приймати рішення щодо розпорядження майном.

Відповідальність за достовірність наданої районній раді інформації покладається на керівника установи та членів комісії.

 11. Дозвіл на списання з балансу матеріальних цінностей надається керівником установи  або районною радою в залежності від вартості матеріальних цінностей та причин списання.

12. Дозвіл на списання матеріальних цінностей як таких, що непридатні для подальшого використання, морально застаріли, фізично зношені, пошкоджені внаслідок аварії чи стихійного лиха (за винятком виявлених в результаті інвентаризації як недостача) надається в такому порядку:

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі до 5000 гривень - з дозволу керівника установи;

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі понад 5000 гривень, а також нерухоме майно та транспортні засоби незалежно від вартості - з дозволу районної ради.

Для підготовки дозволу на списання до районної ради необхідно представити такі документи:

-звернення установи з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності списання майна;

-акт про списання матеріальних цінностей, складений комісією і затверджений керівником установи;

-відомість розрахунку вартості основних засобів, які підлягають списанню, згідно з даними бухгалтерського обліку;

-письмовий висновок (заключення, акт) спеціаліста організації, що здійснює технічне обслуговування (обстеження технічного стану) та ремонт матеріальних цінностей, або спеціаліста установи, з балансу якої списуються матеріальні цінності (в посадових обов’язках якого передбачено проведення таких робіт), про їх непридатність для подальшого використання, неможливість або економічну недоцільність проведення відновлювального ремонту;

-копія наказу керівника установи про створення постійно діючої комісії, завірена відповідальною особою;

-копія технічної документації (при наявності).

13. Недостача матеріальних цінностей, виявлена в результаті інвентаризації: понад норми природних втрат, втрати від псування, стихійного лиха (повені, пожежі та інше), а також, коли конкретні винуватці не встановлені (втрати від нерозкритих крадіжок тощо), списуються з балансів лише після ретельної перевірки дійсної відсутності винних осіб і вжиття потрібних заходів задля недопущення фактів у подальшому в такому порядку:

а) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму до 5000 гривень включно – з дозволу керівника установи;

б) за кожним випадком недостачі або псування матеріальних цінностей на суму понад 5000 гривень – з дозволу районної ради.

У документах, які установи подають для оформлення списання недостачі понад норми природних втрат і втрат від псування матеріальних цінностей, слід вказати заходи, яких вжито задля попередження таких втрат.

14. Списання з балансу установи основних засобів та інших необоротних активів (за винятком пошкоджених внаслідок аварії чи стихійного лиха, морально застарілих, фізично зношених та виявлених у результаті інвентаризації як недостача) до закінчення періоду нарахування зносу на них не може бути здійснено.

15. Списання майна проводиться за первісною вартістю або за відновлювальною вартістю (у разі проведення переоцінки майна).

При списанні майна, що було в експлуатації і на яке нараховано знос, у документах поряд з його первісною (відновлювальною) вартістю вказується сума нарахованого зносу.

16. Розбирання та демонтаж або знищення майна, яке втратило своє експлуатаційне призначення або стало непридатним, проводяться тільки після затвердження у встановленому порядку акта про списання. Демонтаж, розбирання та списання з балансу майна, відповідно до цього Положення, здійснюється безпосередньо установою, на балансі якої обліковується це майно. .

7. Усі деталі, вузли і агрегати розібраного та демонтованого майна, які придатні для ремонту іншого майна, а також матеріали, отримані від його ліквідації, оприбутковуються на відповідних субрахунках бухгалтерського обліку, а непридатні деталі та матеріали оприбутковуються як інші матеріали і підлягають обов`язковій здачі установі, що займається збором такої сировини.

Обов`язковій здачі підлягають деталі та вузли, виготовлені із кольорових металів, які не використовуються в даній установі для ремонту машин, інструментів, приладів, обладнання тощо.

18. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб`єктам господарювання, що займаються збиранням та первинною обробкою брухту і відходів дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

Забороняється знищувати, викидати, здавати в лом майно, що містить дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього вилучення і одночасного оприбуткування цінних деталей.

19. Посадові особи, які не вжили необхідних заходів для належного забезпечення утримання та збереження майна, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

Відшкодування сум збитків здійснюється відповідно до Закону України "Про визначення розміру збитків, завданих підприємству, установі, організації розкраданням, знищенням (псуванням), недостачею або втратою дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та валютних цінностей" та Постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.96 №116 "Про затвердження Порядку визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей".

20. Установи, яким надано дозвіл на списання матеріальних цінностей згідно з цим Положенням, зобов’язані письмово у місячний термін повідомити про списання відділ управління комунальним майном районної ради.

Керівники установ є відповідальними за дотримання порядку списання майна.

Заступник голови районної ради                                                                       Марія Стеців

 
Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту PDF Друк e-mail

Керуючись ст.9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" Жидачівська районна рада повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта, а саме рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району».

Зазначений проект рішення з аналізом регуляторного впливу публікується також в народному часописі «Новий час» .

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються у письмовому вигляді протягом 1-го місяця з дати опублікування проекту регуляторного акта Жидачівською районною радою,  м.Жидачів вул.Шашкевича, 2 тел.24179 Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Голова районної ради                                                            Ігор Кос

 
Аналіз регуляторного впливу PDF Друк e-mail

проекту регуляторного акту рішення Жидачівської районної ради "Про затвердження Положення про порядок списання майна, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району"

1. Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Даний регуляторний акт розроблений з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання основних засобів (рухомого та нерухомого майна), що перебуває на балансі підприємств, закладів, установ і належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району.

2. Цілі державного регулювання

Цілями регуляторного акту є:

- введення в дію єдиного «Положення про порядок списання майна, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району» для комунальних підприємств, установ, закладів районної комунальної власності;

- списання застарілої оргтехніки, медичного обладнання строк експлуатації яких закінчився;

- списання будівель, споруд, що підлягають знесенню у зв’язку з будівництвом нових об’єктів, та такі, що зруйновані і не підлягають відновленню.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу

Рішення підготовлено з метою реалізації повноважень районної ради як власника комунального майна, які визначені у ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

4. Механізм реалізації мети

Списання майна здійснюється суб’єктом господарювання, на балансі якого воно перебуває, на підставі прийнятого органом управління (районна рада) рішення про надання згоди на його списання.

5. Обгрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінки можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта

Застосування Положення дозволить ефективніше здійснювати фінансово-господарську діяльність суб’єктам господарювання, майно яких належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта

Введення в дію Положення дасть можливість заощадити кошти комунальним підприємствам, на балансі яких перебуває рухоме майно (автотранспорт), термін експлуатації якого закінчився, а подальше використання якого є збитковим.

7. Обгрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта необмежений, зміни та доповнення вноситимуться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Зменшення видатків господарюючих суб’єктів районної комунальної власності на утримання неліквідного майна.

9. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися:

- керівником підприємства, закладу, установи, майно якої належить до спільної комунальної власності територіальних громад Жидачівського району;

- Жидачівською районною радою.

Примітка:

Дія цього Положення не поширюється на майно, порядок списання якого визначається окремими законами (об’єкти житлового фонду, об’єкти цивільної оборони), цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурні підрозділи тощо.

Голова районної ради                                                                        Ігор Кос

 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 2