Головне меню

ГОЛОВНА
Контакти та час роботи
Адміністративно-територіальний поділ
Графік прийому
План заходів
НОВИНИ, ОГОЛОШЕННЯ, ВІТАННЯ
Поточні новини та оголошення
Вітання
ІНВЕСТИЦІЇ
Інвестиційні пропозиції
Реалізовані проекти
ПРО РАЙОН
Символіка району
Карта району
Географічне положення
Господарський комплекс
Соціально - культурна сфера
Культурна спадщина і туризм
Діяльність УПА на території району
Видатні уродженці краю
Мистецька галерея
Поетична світлиця
Народні промисли
Корисна інформація
СТРУКТУРА РАДИ
Про раду
Керівництво
Виконавчий апарат
Депутатський корпус
Президія
Фракції та групи
Постійні депутатські комісії
Комунальне майно та комунальна власність
ДІЯЛЬНІСТЬ
План роботи ради
Депутатська діяльність
Діяльність комісій
Фінансові ресурси
Оголошення, тендерні пропозиції
Антикорупційна діяльність
Послуги та зразки документів
Комісія з питань поновлення прав реабілітованих
ДОКУМЕНТИ
Правова база діяльності районної ради
Регламент ради
Положення про президію
Положення про постійні депутатські комісії
Положення про відділи
Районні програми та бюджети
Порядок денний пленарних засідань
Проекти рішень
Рішення
Розпорядження
Положення про доступ до публічної інформації, форма запиту
Результати голосування
РЕГУЛЯТОРНІ АКТИ
План з підготовки регуляторних актів
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Звіти про відстеження результативності регуляторних актів
Перегляд регуляторних актів
ГО ТА ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ
Асоціація місцевих рад
Громадські організації
Політичні партії
ФОТОГАЛЕРЕЯ
Порядок доступу до публічної інформації в Жидачівській районній раді PDF Друк e-mail

Порядок

доступу до публічної інформації в Жидачівській районній раді

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблено на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та з метою систематизації роботи із запитувачами інформації в частині їх доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Жидачівська районна рада (далі – районна рада).

1.2. Публічна інформація, розпорядником якої є районна рада – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання районною радою своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні районної ради відповідно до її повноважень.

 1.3. Запити щодо надання публічної інформації можуть бути подані до районної ради в усній формі, в письмовій формі, по телефону, факсом, електронною поштою за вибором запитувача.

1.4  У разі подання до районної ради інформація надається згідно з положенням цього Порядку.

1.5. Письмові запити щодо надання публічної інформації та запити, що надсилаються електронною поштою або факсом, складаються у довільній формі, але обов’язково мають містити: 

П.І.Б. (найменування для юридичної особи) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа,  щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

1.6. Відсутність у запиті або наявність у неповному обсязі інформації про запитувача, зазначеної у пп.1.5. цього Порядку, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» є підставою для відмови в наданні інформації, про що запитувачу письмово повідомляється у встановлений зазначеним законом термін. Повідомлення на запит, надісланий електронною поштою, надсилається запитувачу на вказану електронну адресу.

1.7. Відповідальною особою з питань надання доступу до публічної інформації (надання публічної інформації) за запитами, адресованими голові районної ради,  заступнику голови, районній раді в цілому без зазначення конкретного адресата є провідний спеціаліст відділу роботи з територіями, політичними партіями та громадськими організаціями районної ради .

1.8. У випадку надходження запиту на отримання інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь на який має бути надана не пізніше 48 годин з дня його отримання, посадові особи організаційного відділу  виконавчого апарату районної ради перевіряють обґрунтованість визначення запитувачем свого запиту як термінового згідно з положеннями Закону України «Про доступ до публічної інформації» та об’єктивні обставини відповідного запиту. У разі визначення терміновості запиту необґрунтованою він розглядається у загальному порядку та у відповіді запитувачу окремо зазначаються підстави прийняття такого рішення.

1.9. Відповідальність за достовірність даних та інформації, наведеної у запиті щодо надання публічної інформації, несе запитувач.

2. Процес отримання запитів щодо надання публічної інформації

2.1. Запити щодо надання публічної інформації приймаються районною радою у робочі дні протягом робочого часу (з понеділка по п’ятницю – з 9:00 до 18:00). Запити щодо надання публічної інформації не приймаються протягом обідньої перерви (з 13:00 до 14:00 год.).

2.2. Письмові запити щодо надання публічної інформації, надіслані поштою, які адресовані керівництву районної ради або районній раді в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, отримує відповідальний працівник  виконавчого апарату районної ради та невідкладно (протягом одної години з моменту отримання) реєструє. Час реєстрації письмових запитів фіксується у відповідному журналі.

 2.3. Запити щодо надання публічної інформації за допомогою електронної пошти, які адресовані керівництву районної ради або районній раді в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, надсилаються на спеціальну електронну адресу районної ради « Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ». Відповідальний працівник відділу роботи з територіями, політичними партіями та громадськими організаціями виконавчого апарату районної ради періодично (але не рідше ніж 4 рази протягом робочого дня –  о 9:00, 11:00, 14:00, 16:00) перевіряють наявність надходження нових запитів на зазначену електронну адресу. Нові запити реєструються.

2.4. У випадку, якщо запит містить суперечливі положення, які не дозволяють однозначно ідентифікувати запит як такий, що підпадає під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації», на будь-якій стадії прийому та реєстрації такого запиту  відповідальним працівником залучається радник виконавчого апарату районної ради з юридичних питань для невідкладного надання правової допомоги в ідентифікації документа.

2.5. Запити щодо надання публічної інформації, які адресовані керівництву районної ради або районній раді в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, у телефонному режимі приймаються та оформлюються відповідальним працівником районної ради за спеціально визначеними для цього номером телефону.

2.6. При зверненні із запитом на отримання публічної інформації за телефоном відділи виконавчого апарату районної ради переадресовують запитувача за телефонами приймальні. Аналогічний порядок переадресації застосовується при направленні запиту факсом. Уповноважений працівник приймає запит, викладений за телефоном, і на його підставі заповнює форму запиту щодо надання інформації, із зазначенням усіх реквізитів запиту, передбачених у пп. 1.5. цього Порядку, дати та часу прийняття запиту. В аналогічному порядку здійснюється прийом запиту на отримання публічної інформації, поданий в усній формі.

2.7. Запити на отримання інформації, які надійшли засобами факсимільного зв’язку, оформлюються і реєструються як запити, що надійшли поштою. Прийом факсограм здійснюється відповідальним працівником виконавчого апарату районної ради.

3. Процес реєстрації та обліку запитів

3.1. Реєстрації підлягають усі отримані запити щодо надання публічної інформації. Відсутність повної інформації про запитувача, зазначеної у пп. 1.5. цього Порядку, чи інша невідповідність запиту вимогам пп. 1.5. цього Порядку, не є підставою для відмови у реєстрації такого запиту.

3.2. Запити щодо надання публічної інформації отримують реєстраційну дату надходження до Жидачівської районної ради фактичного дня надходження. Запити щодо надання публічної інформації, які надійшли після закінчення робочого часу, отримують реєстраційну дату надходження в районній ради наступного робочого дня за фактичним днем надходження.

3.3. Запити щодо надання публічної інформації, які адресовані керівництву районної ради або районній раді в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, реєструються відповідальним працівником  виконавчого апарату районної ради.

3.4. Реєстрація та облік запитів щодо надання публічної інформації, які адресовані керівництву районної ради або районній раді в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, здійснюється відповідальним працівником виконавчого апарату районної ради в окремому журналі.

3.5. При реєстрації запити щодо надання публічної інформації, які подані у електронній формі, дублюються на паперових носіях. При отриманні усного запиту чи запиту за телефоном відповідальний працівник виконавчого апарату районної ради заповнює форму запиту, яка подається на реєстрацію.

3.6. Для реєстрації запитів щодо надання публічної інформації на паперових носіях використовуються відповідні спеціально затверджені реєстраційні штампи.

3.7. На прохання заявника, який особисто подав запит щодо надання публічної інформації в адміністративному будинку районної ради, відповідальний працівник проставляє штамп з реєстраційним номером на другому друкованому екземплярі запиту, якого запитувач залишає собі (у разі його стовідсотковій автентичності першому екземпляру запиту, який залишається в районній раді).

3.8. Реєстраційні картки, запити на паперових носіях та відповіді, які надано запитувачу, формуються у справи та зберігаються в архіві працівниками організаційного відділу  протягом 2 років з дати реєстрації.

4. Процес розгляду запитів щодо надання публічної інформації

4.1. Первинний розгляд запитів щодо надання публічної інформації, які адресовані керівництву районної ради або районній раді в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, та накладення резолюцій із дорученнями на підготовку проекту відповіді запитувачу здійснює голова районної ради . У разі його відсутності (відрядження, відпустка, тимчасова непрацездатність в зв’язку із хворобою) резолюцію з дорученням на підготовку проекту відповіді накладає заступник голови районної ради або керуючий справами районної ради..

4.2. При первинному розгляді запитів щодо надання публічної інформації, які адресовані керівництву районної ради або районній раді в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, відповідальний працівник вивчає запити та передає його на резолюцію голові районної ради.

4.3. Резолюція оформлюється протягом 3 робочих годин з часу реєстрації запиту. Для термінових запитів з терміном розгляду 48 годин резолюція оформлюється протягом 1 години після реєстрації запиту.

4.4. Відповідальний працівник не рідше ніж два рази на день (о 10:00 годині та 14:00 годині) передає запити з відповідною резолюцією до відділів виконавчого апарату районної ради, які згідно з резолюціями мають підготувати проект відповіді запитувачу. Термінові запити з терміном розгляду 48 годин передаються на розгляд відділам районної ради негайно відразу після накладення резолюції. Час передачі запитів фіксується у відповідному журналі.

4.5. Відповідальний працівник протягом одної години після реєстрації запиту передає його відповідальним працівникам, згідно резолюції. Час передачі запитів відповідальним працівником відповідальним працівникам  районної ради на розгляд та підготовку відповідей запитувачам фіксується у відповідному журналі.

4.6. Відділи виконавчого апарату районної ради розглядають запит та готують проект відповіді за підписом голови районної ради. У разі його відсутності (відрядження, відпустка, тимчасова непрацездатність в зв’язку із хворобою) готується проект відповіді за підписом заступника голови районної ради.

4.7. Проекти відповідей подаються на підпис у 2 примірниках. До проекту відповіді у разі необхідності, додаються копії документів (як до першого, так і до другого примірників).

4.8. Термін підготовки відповіді зазначається в реєстраційній картці, але не може перевищувати 3 робочих днів.

4.9. У разі, якщо запит стосується сфери повноважень декількох відділів виконавчого апарату районної ради, відповідальним за підготовку проекту відповіді запитувачу є структурний підрозділ, зазначений першим у резолюції (на нього покладається узагальнення інформації).

4.10. У випадку, коли інформацію готували декілька відділів, проект відповіді візують всі начальники. Дата та час передачі проекту відповіді фіксуються відповідальною особою районної ради у відповідному журналі.

4.11. При наданні відповіді запитувачу на електронну адресу лист за підписом  голови районної ради або заступника голови районної ради, копії документів скануються та відправляються електронною поштою.

4.12. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду такого запиту може бути обґрунтовано продовжено до 20 робочих днів при погодженні із головою або заступником голови районної ради.

4.13. У разі продовження терміну розгляду запиту відповідальний працівник на розгляді якого знаходиться запит, не пізніше терміну, зазначеного у реєстраційній картці відповідного запиту як термін виконання запиту, готує проект листа на адресу запитувача про подовження терміну розгляду запиту з обґрунтуванням причин подовження за підписом  голови або заступника голови районної ради.

4.14. Начальники відділів виконавчого апарату районної ради несуть персональну відповідальність за організацію розгляду запитів щодо надання публічної інформації згідно з резолюцією та дотримання термінів їх розгляду у відповідному відділі, а також за зміст підготовлених структурним підрозділом проектів відповідей.

4.15. Після підписання відповіді на запит головою районної ради або заступником голови районної ради відповідь з додатками передається відповідальному працівнику для відправлення запитувачу. Дата та час передачі відповіді фіксуються у відповідному журналі.

5. Процес контролю за дотриманням термінів розгляду запитів щодо надання публічної інформації

5.1. Відповідальний працівник виконавчого апарату районної ради здійснює контроль за дотриманням термінів розгляду запитів та підготовки проектів відповідей відділами виконавчого апарату районної ради.

5.2. Датою та часом фактичного виконання відповідним відділом виконавчого апарату районної ради завдання з розгляду відповідного запиту вважається дата та час реєстрації у відповідному журналі  факту надання проекту відповіді запитувачу.

5.3. У разі порушення термінів підготовки проекту відповіді запитувачу відповідальний працівник протягом одного робочого дня інформує про цей факт голову районної ради або заступника голови районної ради для вжиття відповідних заходів.

                                                  

   (Форма для подання інформаційного запиту)

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

Розпорядник інформації  Жидачівська районна рада (81700, м. Жидачів,                    вул. Шашкевича,2)

П.І.Б. запитувача

Загальний опис необхідної інформації

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:

Поштою

/Вказати поштову адресу/

Факсом

/Вказати номер факсу/

Електронною поштою

/Вказати Е-mail/

В усній формі

/Вказати номер телефону/

Підкреслити обрану категорію

Контактний телефон

 

Ознайомлений(а) з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок___________ (підпис)

 

Дата запиту                                                                                    Підпис